دیارمیرزا گزارش می‌دهد

مالکیت سپیدرود از تن‌زاده گرفته شد؟! | واکنش حسین کعبی و سهیل حق‌شناس

با پیگیری غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی به زودی مالکیت سپیدرود به طور رسمی از جواد تن زاده مالک فعلی سپیدرود گرفته خواهد شد.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، با وساطت غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی طی یکی دو روز آینده مالکیت سپیدرود به طور رسمی از جواد تن زاده گرفته خواهد شد و به خریدار واجد شرایط و مورد تایید هیئت فوتبال گیلان و اداره کل ورزش و جوانان گیلان واگذار خواهد شد.

هفدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر درحالی به پایان رسید که سپیدرود رشت در نهایت توانست در لیگ برتر ماندگار شود اما اختلافات بین تن زاده و علی کریمی بر سر مسائل مالی در اواخر فصل به اوج خود رسیده بود و این مسئله زمینه نگرانی هواداران پرشمار سپیدرود را نیز فراهم آورد. رفته رفته مالک سپیدرود رشت با هیات فوتبال گیلان نیز به اختلاف خورد و حالا طبق آخرین اخبار مالکیت سپیدرود از جواد تن زاده  به طور رسمی گرفته خواهد شد و به خریدار واجد شرایط و مورد تایید هیئت فوتبال گیلان و اداره کل ورزش و جوانان گیلان واگذار می‌شود تا هر چه سریعتر کار سپیدرود برای لیگ برتر فصل ۹۷-۹۸ آغاز شود.

از سوی دیگر هنوز تکلیف هدایت سپیدرود رشت برای فصل آینده مشخص نیست و درحالیکه اعلام شده بود نادر دست نشان به عنوان سرمربی انتخاب شده است، برخی رسانه ها گزارش داده اند که علی کریمی به زودی تمرینات سپیدرود را آغاز خواهد کرد. به نظر میرسد برای مشخص شدن تکلیف سرمربی آینده سپیدرود نیز می بایست منتظر مشخص شدن وضعیت مالکیتی این تیم باشیم.

در همین زمینه حسین کعبی در پست اینستاگرامی نوشت:

«به نام خداوند بخشنده مهربان
امروز بازهم هواداران واقعی تیم سپیدرود به حق خودرسیدند. هوادارانی که بخاطر تعصب و غیرتشون کم نظیر و خاص هستن. واقعا به شخصه خوشحالم که زحمات دوسال اخیرکادرفنی، بازیکنان، هواداران و مسئولینی که واقعا بفکر تیم بودن بوسیله افرادی که فوتبالی نیستن و سیاست رو قاطی مستطیل سبز کرده بودند هدر نرفت. به نوبه خودم از دکتر سالاری استاندار محترم و دکتر جعفرزاده نماینده محترم تشکر میکنم که به خواسته مردم احترام گذاشتند و حق اونارو پس گرفتند. امیدوارم که بازهم باحمایت شماها و درایت علی کریمی سپیدرود به روزهای خوبش و جایگاه اصلیش برسه…
سپیدرود بخشکد ماهی ها می‌میرند»

سهیل حق‌شناس نیز به این موضوع اشاره کرده و در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشته:

«سر بر شانه خدا بگذار تا قصه عشق را چنان زیبا بخواند
‎که نه از دوزخ بترسی و نه از بهشت به رقص درآیی.
‎قصه عشق انسان بودن ماست.

‎باتشکر از همه هواداران و عزیزانی که برای سپیدرود قدم بر میدارند.»

Share