در جلسه کمیسیون بهداشت شورای شهر رشت مطرح شد:

شهردار رشت وظایف خود را فراموش کرد

نوری با اشاره به اینکه در بخش های تامین غذا و غیره به منظور حمایت از سگ‌های بلاصاحب با سازمان پسماند همکاری می کنیم بیان کرد: به سازمان پسماند شهرداری رشت نامه های متعددی با عناوین مختلف و به منظور همکاری در این موضوع ارسال کردیم که تاکنون پیگیری نشده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدحسن علیپور نیز در چهل و چهارمین جلسه کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورا با انتقاد از عقد قرار داد با برخی از مشاوران شهرداری در کافه های شهر رشت اظهار کرد: شهردار رشت با برخی از مشاوران در کافه های سنتی قرار دادهای ۶ میلیون تومانی امضا می کند.

شهردار رشت وظایف خود را فراموش کرد | شهردار را برای خوش و بش نیاورده‌ایم

نائب رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای رشت با انتقاد از پرداخت پاداش های هنگفت به برخی از مدیران شهرداری رشت گفت: این پاداش ها باید شفاف سازی شود و در شرایطی که تاکنون حقوق کارگران بخش رفت و روب و رانندگان فضای سبز شهرداری رشت پرداخت نشده با این گونه اقدامات به شدت مخالف هستم.

وی با بیان اینکه شهردار رشت وظایف خود را به فراموشی سپرده است افزود: شهردار رشت را برای خوش و بش نیاورده‌ایم و باید مشکلات را برطرف کند.

علیپور به دستور جمع آوری زباله خشک توسط پاکبانان اشاره کرد و گفت: این موضوع خارج از شرح وظایف کارگران شهرداری رشت بوده و نباید از کارگران پاکبانی بیگاری کشیده شود.

فرآیند سرمایه‌گذاری احداث پارک آبی رشت مجددا در حال انجام است

رئیس سازمان سرمایه گذاری شهرداری رشت نیز در جلسه امروز با اشاره به ابراز تمایل یکی از سرمایه گذاران پیرامون احداث سرویس های بهداشتی در شهر اظهار کرد: یکی از سرمایه گذاران که در این حوزه اعلام آمادگی کرده قصد دارد در سطح استان گیلان و بر روی زمین های شخصی اش سرمایه گذاری کند.

گل احضار با بیان اینکه پرونده سرمایه گذاری در کمیسیون ماده پنج وجود دارد گفت: تاکنون پاسخی درباره این پرونده از کمیسیون ماده پنج دریافت نشده است.

وی با اشاره به وضعیت احداث پارک آبی در رشت بیان کرد: فرآیند سرمایه گذاری احداث پارک آبی در رشت مجددا در حال انجام است.

مبلغ برآورد شده توسط سازمان پسماند شهرداری رشت درباره نگهداری از هر قلاده سگ دو برابر قیمت واقعی است!

رئیس گروه امداد حیوانات گیلان در جلسه امروز کمیسیون بهداشت شورا اظهار کرد: نگهداری از یک قلاده سگ در ماه نخست حدود ۳۰۰ هزار تومان هزینه دارد و هزینه اعلام شده به مبلغ ۷۰۰ هزار تومان برای این کار از سوی سازمان پسماند بسیار هنگفت است.

امین نوری با بیان اینکه واکسن هاری توسط دامپزشکی رایگان انجام می شود گفت: بابت تغذیه در بهترین شرایط برای سگ بالغ ماهیانه ۸۰ هزار تومان هزینه می شود.

وی با اشاره به اینکه مبلغ برآورد شده توسط سازمان پسماند شهرداری رشت درباره نگهداری از هر قلاده سگ دو برابر قیمت واقعی است تصریح کرد: بنده قیمت واقعی را ارائه کرده ام.

نوری به اختصاص زمین سه هکتاری به شهرداری رشت به منظور نگهداری از سگ های بلاصاحب اشاره کرد و گفت: پیشنهاد می کنم در هر منطقه از شهر رشت نقاهتگاه کوچکتری به منظور نگهداری از سگ ها ایجاد شده و با این اقدام نسبت به هزینه هایی از جمله حمل و نقل و غیره صرفه جویی می شود.

وی با اشاره به اینکه در بخش های تامین غذا و غیره به منظور حمایت از سگ‌های بلاصاحب با سازمان پسماند همکاری می کنیم بیان کرد: به سازمان پسماند شهرداری رشت نامه های متعددی با عناوین مختلف و به منظور همکاری در این موضوع ارسال کردیم که تاکنون پیگیری نشده است.

نوری با بیان اینکه کارنامه مشخصی در زمینه نگهداری از سگ های بلاصاحب داریم گفت: ما بر اساس استانداردها فعالیت می کنیم و یک قلاده سگ ماهیانه ۱۵۰ هزار تومان هزینه دارد.

Share