رییس اداره اوقاف و امور خیریه فومن خبر داد:

برگزاری محافل قرآنی در بقاع متبرکه فومن در ماه مبارک رمضان

حجت الاسلام زارع گفت: از آغاز ماه مبارک رمضان جلسات جز خوانی کلام الله مجید در ۵ بقعه شاخص فومن در حال برگزاریست که با استقبال مومنین روزه دار همراه بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رییس اداره اوقاف و امور خیریه فومن از برگزاری محافل قرآنی در ماه مبارک رمضان در سطح بقاع متبرکه شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام زارع گفت: از آغاز ماه مبارک رمضان جلسات جز خوانی کلام الله مجید در ۵ بقعه شاخص فومن در حال برگزاریست که با استقبال مومنین روزه دار همراه بوده است.

وی افزود: در شب های قدر نیز محافل انس با قرآن در بقاع متبرکه امام زاده میرزا، سبز قبا، آقا پیر سرا سه پیران و عبدالله کلرم با حضور قاریان برتر و مطرح استان و شهرستان برگزار خواهد شد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فومن با اشاره به فرا رسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)  خاطرنشان کرد: امام خمینی به عنوان معمار کبیر انقلاب اسلامی و احیاگر حاکمیت ارزشهای والای اسلامی همواره در اذهان و قلوب مسلمانان آزاده به خصوص ملت قهرمان ایران جای دارد و مردم انقلابی فومن نیز در سالگرد ارتحال ایشان، با حضور در مجالس گرامیداشت آن عزیز سفر کرده، یاد و نام و راه او را گرامی خواهند داشت.

زارع گفت: در همین ارتباط، در ۸ بقعه متبرکه فومن با بهره مندی از سخنرانان و وعاظ مطرح استان، مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) و گرامیداشت یوم ا… ۱۵ خرداد برپا خواهد شد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه فومن همچنین از آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس یاد کرد و گفت: امسال با توجه به توطئه انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس و قیام و خروش ملت فلسطین علیه این اقدام شوم، حضور در راهپیمایی روز قدس از اهمیت دوچندانی برخوردار است و به همین مناسبت با برنامه ریزی های انجام شده پرسنل اوقاف، اعضای محترم هیات امناء و خدام بقاع متبرکه و اعضای مراکز فرهنگی قرآنی فومن حضوری پرصلابت و بصیرانه در راهپیمایی روز قدس خواهند داشت.

Share