امیرحسین علوی مطرح کرد:

از اظهار تأسف نسبت به بی‌اعتمادی مردم از شهرداری رشت تا انتقاد به پرداخت پاداش‌های هنگفت

علوی با نقد از عملکرد شهردار در پرداخت پاداش های چند رقمی به برخی مدیران، با اشاره به زحمات همه پرسنل شهرداری در قالب یک پیکره واحد، پرداخت پاداش درصدی به همه پرسنل شهرداری را اقدامی شایسته و در راستای عدالت محوری دانست که متاسفانه در سال گذشته اجرایی نشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس شورای اسلامی شهر رشت با ابراز تاسف از فضای بی اعتمادی شهروندان به عملکرد شهرداری در برخی حوزه ها، خواستار تلاش همه جانبه مدیران شهری برای رفع این فضای نامطلوب شد.

سید امیرحسین علوی با تاکید بر این موضوع که خدمت در هر جایگاهی برای شهروندان مصداق عبادت محسوب میشود، اظهار داشت: با توجه به عقب ماندگی های شهر و انباشت مطالبات شهروندان باید مدیران مجموعه شهرداری با باوری جهادی و توجه کافی به حقوق شهروندان و تکریم جایگاه ارباب رجوع بر کرسی مدیریتی خود حاضر شوند و در راستای ایجاد رضایت شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نباشند.

وی با انتقاد از بی توجهی برخی مدیران، ارائه خدمات کیفی در همه ابعاد ظرفیتهای موجود در شهرداری را نقطه هدف مدیریت شهری دانست و بر توجه اعضای شورای اسلامی شهر بر عملکردها تاکید نمود.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به این مسئله که در جامعه اسلامی بر ضرورت توجه به وضعیت زندگی تک تک افراد از سوی مدیران تاکید شده است، افزود: بهترین عیار سنجش عملکرد موفق شهرداری میزان رضایتمندی شهروندان از ارائه خدمات مجموعه شهرداری میباشد و باید مدیران با تقویت حس خدمت در خود به این هدف ارزشمند نائل گردند.

وی با بیان این موضوع که از شهردار محترم رشت خواستار اتخاذ سیاستهای مدیریتی در راستای ارتقای حس علاقه مندی به شهر و شهروندان در بین مدیران مجموعه شهرداری هستیم، تلاش جهت افزایش بهره وری از سوی مدیران را جزو وظایف شهردار رشت دانست.

علوی در انتها با نقد از عملکرد شهردار در پرداخت پاداش های چند رقمی به برخی مدیران، با اشاره به زحمات همه پرسنل شهرداری در قالب یک پیکره واحد، پرداخت پاداش درصدی به همه پرسنل شهرداری را اقدامی شایسته و در راستای عدالت محوری دانست که متاسفانه در سال گذشته اجرایی نشد.

Share