معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

تقاطع غیر همسطح کلاچای در هفته دولت به بهره‎‌برداری می‌رسد

علی محفوظی در ادامه با اشاره به اینکه پروژه تقاطع غیر همسطح کلاچای هفته دولت سال جاری به بهره برداری خواهد رسید، افزود: ساخت میدان در این پروژه منوط به اجرای تعهدات شهر کلاچای است در غیر اینصورت میدان احداث نمی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر، علی محفوظی معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی بهمراه جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از پروژه تقاطع غیر همسطح کلاچای در شهرستان رودسر بازدید کرد.

بهره برداری پروژه تقاطع غیرهمسطح کلاچای در هفته دولت سال جاری

معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی با تأکید براینکه تقاطع غیر همسطح کلاچای یکی از پروژه های سخت و بی نظیر در سطح کشور و استان گیلان است، اظهار کرد: این تقاطع از نظر سیما و منظر شهری بسیار زیبا است.

علی محفوظی در ادامه با اشاره به اینکه این پروژه هفته دولت سال جاری به بهره برداری خواهد رسید، افزود: ساخت میدان در این پروژه منوط به اجرای تعهدات شهر کلاچای است در غیر اینصورت میدان احداث نمی شود.

هزینه ۱۰ میلیاردی برای پروژه تقاطع غیرهمسطح کلاچای

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان نیز در این باره گفت : پروژه تقاطع غیر همسطح کلاچای در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی برخوردار است.

شعبانعلی خاوری با بیان اینکه تاکنون برای اجرای این پروژه ۱۰ میلیارد تومان از محل منابع ملی سرمایه گذاری شد است، افزود: برای تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح کلاچای به ۷ میلیارد تومان سرمایه گذاری دیگر نیز نیاز است.

ساخت میدان مطالبه مردم کلاچای

رئیس شورای شهر کلاچای در اینباره برضرورت تسریع در فرآیند آزاد سازی وتملک محدوده طرح تاکید و اظهار کرد: اقدامات لازم در این زمینه در کمترین زمان ممکن اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

محمد پورحسین ساخت با اشاره به اینکهاحداث میدان نیز یکی از ضروریات این پروژه و از مطالبات مردم شهر است، تصریح کرد: تلاش می کنیم با روند و اجرای این طرح خواسته های مردم نیز مد نظر قرار گرفته شود.

Share