فاطمه شیرزاد خبر داد:

ایجاد سامانکده‌های جدید در رشت | شهرداری رشت بابت سامانکده ۲۰۰ میلیون تومان بدهکار است

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: ایجاد سامانکده و گرمخانه جدید در سال جاری از اولویت های کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای رشت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فاطمه شیرزاد با اشاره به وضعیت سامانکده شهرداری رشت اظهار کرد: بر اساس قانون جمع آوری افراد بی خانمان از وظایف شهرداری ها است.

وی افزود: نگهداری و تامین غذای مناسب برای افراد بی خانمان بر عهده دیگر دستگاه های دولتی از جمله بهزیستی و غیره بوده و شهرداری در این باره وظیفه ای ندارد.

شیرزاد با بیان اینکه شهرداری رشت بابت سامانکده ۲۰۰ میلیون تومان بدهکار است تصریح کرد: شهرداری رشت بابت تامین غذای افرادی که در سامانکده حضور دارند مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان بدهکار است و رفع چنین مشکلاتی نیازمند همراهی دیگر دستگاه های متولی در این حوزه است.

وی به ایجاد سامانکده های جدید با پیگیری کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای رشت در سال جاری اشاره و گفت: شهرداری رشت تا کنون ۱۹۱ نفر از افراد بی خانمان را جمع آوری کرده که از این تعداد ۴۵ نفر آقا و مابقی خانم هستند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت به مشکلات معیشتی مردم رشت اشاره و اظهار کرد: فراهم کردن زمینه های اشتغال برای مردم می تواند بسیاری از مشکلات را برطرف و دغدغه های مردم نسبت به مباحث مالی و غیره را مرتفع کند.

Share