با حضور خاوری

۴۸ واحد از مسکن مهر رودبار به بهره برداری رسید | ۱۱۴ واحد فاقد متقاضی است

خاوری گفت: پروژه مسکن مهر رودبار در قالب تعاونی و ۳۶ بلوک ۶ واحدی مجموعاً دارای ۲۱۶ واحد می باشد که ۱۱۴ واحد آن فاقد متتقاضی و از ۱۰۲ واحد دارای متقاضی، ۴۸ واحد امروز به بهره برداری رسید و مابقی واحدها در نیمه نخست سال ۹۷ به اتمام خواهد رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مراسم افتتاح مسکن مهر شهرستان رودبار با حضور منوچهر جمالی نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی، علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان، فرماندار، امام جمعه و سایر مسئولین شهرستان رودبار برگزار شد.

خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در این مراسم، دهه فجر را یادآور فداکاری ها و ایثارگری های ملت بزرگ و شهید پرور ایران و رهبری الهی بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) دانست و گفت این دهه فرصت مغتنمی است تا بدانیم آرامش و امنیت امروز را مرهون شهدای گرانقدر و عزیزی هستیم که درخت تناور این انقلاب با خون آنان سیراب گردیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی در ادامه به ارائه گزارشی از وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه های مسکن مهر رودبار پرداخت و خاطرنشان کرد: پروژه مسکن مهر رودبار در قالب تعاونی و ۳۶ بلوک ۶ واحدی مجموعاً دارای ۲۱۶ واحد می باشد که ۱۱۴ واحد آن فاقد متتقاضی و از ۱۰۲ واحد دارای متقاضی، ۴۸ واحد امروز به بهره برداری رسید و مابقی واحدها در نیمه نخست سال ۹۷ به اتمام خواهد رسید.

وی در پایان تصریح کرد: قیمت تمام شده هر واحد مسکن مهر در شهرستان رودبار با متراژ ۸۳ متر مربع، ۶۳۰ میلیون ریال است که ۴۰۰ میلیون ریال آن تسهیلات وام و ۲۳۰ میلیون ریال آورده متقاضیان می باشد.

Share