مسئول ایثاگران سپاه قدس گیلان خبرداد

پیکر شهید گیلانی دوران دفاع مقدس پس از ۲۹ سال شناسایی شد

مسئول ایثاگران سپاه قدس گیلان با اشاره به شناسایی شهید تازه تفحص شده گفت:‌ پیکر “‌شهید علیرضا آفرین” از شهدای گیلانی دوران دفاع مقدس پس از ۲۹ سال شناسایی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرهنگ پاسدار علی اکبر مرزبند در گفت‌‌وگو با تسنیم اظهار داشت:‌ پیکر “شهید علیرضا آفرین” از شهدای گیلانی دوران دفاع مقدس پس از گذشت ۲۹ سال شناسایی شده و به کشور بازمی‌گردد.

مسئول ایثارگران سپاه قدس استان گیلان تصریح کرد: “شهید علیرضا آفرین”‌ سرباز ژاندرمری بود که در تیر ماه سال ۶۷ و در ‌ منطقه دهلران به فیض عظیم شهادت نائل آمده است.

مرزبند خاطرنشان کرد:‌ این شهید گرانقدر دوران جنگ تحمیلی که پس از گذشت ۲۹ سال به آغوش وطن باز می‌گردد اصالتا‌ً اهل شهر رشت است و صاحب یک فرزند نیز می‌باشد.

مسئول ایثارگران سپاه قدس گیلان افزود:‌ پیکر شهید آفرین هم اکنون به معراج شهدی تهران منتقل شده است و احتمالاً مراسم وداع روز شنبه ۲۸ بهمن در ستاد فرماندهی ناجا برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد:‌ انتقال پیکر این شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس اوایل هفته آینده انجام می‌شود و پس از آن مراسم تشییع و خاکسپاری وی در استان گیلان انجام خواهد شد.

Share