در هشتمین روز از دهه مبارک فجر؛

پروژه های عمرانی روستاهای بخش مرکزی رشت افتتاح شد

در هشتمین روز از دهه مبارک فجر پروژه های عمرانی روستاهای بخش مرکزی رشت با حضور ویشکایی بخشدار مرکزی، جبار کوچکی نژاد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در هشتمین روز از دهه مبارک فجر پروژه های عمرانی روستاهای بخش مرکزی رشت با حضور ویشکایی بخشدار مرکزی، جبار کوچکی نژاد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

بخشدار مرکزی رشت ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و تقدر و تشکر از دست اندرکاران اجرای پروژه های عمرانی در این روستا گفت: امسال تعداد پروژه ها نسبت به سال گذشته دوبرابر شد و این نشان از رویه عملگرایانه در میان شوراها و دهیاران در روستاها را میدهد.

ویشکایی با بیان اینکه باید روستاها نیز مانند شهر از رفاه مناسبی برخوردار شوند گفت: با فراهم کردن امکانات مناسب زندگی و ایجاد اشتغال در بین روستاییان باعث جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر خواهیم بود.

وی ادامه داد: در روستای سیاه اسطلخ ۵ پروژه شامل بهسازی و آسفالت راه روستایی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان , بهره برداری از ساختمان دهیاری با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیون تومان، بهره برداری از ساختمان خانه بهداشت با اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیون تومان، بهره برداری از سه دهه پل روستایی با اعتبار بالغ بر ۶۰ میلیون تومان و کلنگ زنی ساختمان بوستان روستایی اجرا شد.

وی با بیان اینکه این پروژه ها با مشارکت بالای مردم روستاها بوده است، افزود: مشارکت مردم و دولت و تمامی مسوولان برای به بهره برداری رساندن پروژه های عمرانی و اجرایی، باعث می شود ما در طول سال به طور مستمر افتتاح پروژه ها را شاهد باشیم.

Share