عباسی خبرداد

پرداخت بدهی چای‌کاران تا پایان بهمن‌ ماه | سد پلرود در سال ۹۸ به بهره‌برداری می‌رسد

نماینده مردم رودسر در مجلس با اشاره به اینکه دولت سهم خود را به چای‌کاران پرداخت کرده است گفت: تا پایان بهمن‌ماه جاری سهم کارخانجات و باقی‌مانده سهم دولت به چای‌کاران پرداخت می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، اسدالله عباسی پیش از ظهر امروز در هر مراسم اهدای سند مالکیت روستایی در بیجارگاه علیا بخش کلاچای اظهار کرد: همه باید تلاش و همکاری کنیم تا توان تولید در کشاورزان بالاتر برود.

 وی از پرداخت بدهی چای‌کاران تا پایان بهمن‌ماه امسال خبر داد و افزود: سهم دولت به چای‌کاران پرداخت‌ شده و باقی‌مانده آن با سهم کارخانجات تا پایان بهمن‌ماه جاری پرداخت می‌شود.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخصیص ۳۵ میلیارد تومان اعتبار برای سد پلرود در سال ۹۶ تصریح کرد: این سد در سال ۹۷ آبگیری شده که موجب تحول در آب شرب و کشاورزی منطقه می‌شود و پیش‌بینی می‌کنیم سد پلرود در سال ۹۸ به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: با توجه به اینکه مردم این منطقه در همه صحنه‌های انقلاب حضوری تأثیرگذار داشتند؛ ما مسؤولان وظیفه داریم در حد توان خود نسبت به آنان ادای دین کنیم.

۱۷۳ جلد سند مالکیت اهالی روستای بیجارگاه علیا بخش کلاچای صادرشده که امروز به ۶ نفر با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان رودسر تحویل روستائیان داده شد.

Share