در لیگ دسته اول

تساوی ملوان در یک بازی پرحاشیه خارج از خانه | اخراج پژمان نوری پس از پایان بازی!

تیم فوتبال ملوان انزلی در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ دسته اول در خانه مس رفسنجان به‌تساوی بدون گل دست‌یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، دو تیم ملوان انزلی و مس رفسنجان از ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهدای رفسنجان به مصاف یکدیگر رفتند.

علیرضا حیدری، مهیار زحمتکش، پوریا غلامی، عبدالعظیم گوک، وحید حیدریه، شهاب زندی، امین جهان کهن، پژمان نوری، حافظ یعقوبی، بابک مرادی و شهریار مغانلو برای ملوانان به میدان رفتند.

نبرد تیم‌های هفتم و هشتم جدول تنها در صورتی مهم خواهد بود که پیروز داشته باشد! تساوی برای ملوانان ۳۵ امتیازی و مسی‌های ۳۶ امتیازی در حکم باخت خواهد بود و آنان را از منطقه صعود دور و دورتر خواهد کرد.

بازی با مالکیت و میدان‌داری ملوانان آغاز شد لیکن در نیمه نخست موقعیت جدی برای هیچ‌یک از دو تیم ایجاد نشد و بازی بدون گل در این نیمه خاتمه یافت. نیمه دوم بازی نیز همانند نیمه نخست با مالکیت ملوانان همراه بود و این تیم در چند موقعیت می‌توانست به گل دست یابد که با بی‌دقتی، توپ‌های ملوانان به گل تبدیل نشود و درنهایت بازی با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

در دقیقه پایانی بازی درحالی‌که سانتر ملوانان با ضربه سر به گل تبدیل شد در کمال تعجب داور بی‌توجه به این گل و هم‌زمان با سانتر توپ در سوت پایان بازی دمید تا آغازی باشد بر درگیری‌های پایان مسابقه. پس از سوت پایان، پژمان نوری کاپیتان ملوانان به دلیل اعتراض شدید به داوری، از سوی قاضی میدان اخراج شد.

Share