در مصلی نماز جمعه

برگزاری یادواره ۴۱۱ شهید والامقام بندرانزلی با سخنرانی مشاور عالی مقام معظم رهبری+ گزارش تصویری

یادواره ۴۱۱ شهید والا مقام بندرانزلی در مصلی نماز جمعه این شهرستان و با حضور مردم و مسوولین و چهره های مختلف سیاسی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مردم قهرمان و شهید پرور بندرانزلی باری دیگر با آرمانهای شهدای دفاع مقدس و ۴۱۱ شهید والا مقام این شهرستان تجدید میثاق نمودند.

در ابتدای این مراسم سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان ضمن عرض خیر مقدم به مهمانان، فرمانده هان نظامی و انتظامی، مسئولین شهری و استانی، خانواده های شهدا و ایثار گران و مدافعان حرم اظهار کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا علی‌الخصوص شهدای غواص کمتر از شهادت و پیروزی از راه شهدا نیست.

در ادامه سرلشکر رحیم صفوی مشاور عالی مقام معظم رهبری با بیان اینکه برپایی چنین مراسمی و یاد آوری نام و خاطرات شهدا در زندگی که این عزیزان با نثار خون خود در زمان جنگ تحمیلی با مظلومیت و پایمردی از جان خود گذشته و با ایستادگی مقابل دشمن حماسه ای ماندنی خلق کردند.

وی خدمت در راه شهدا را بالاترین و پر افتخارترین سعادت بر شمرد و خاطر نشان کرد: در عصر حاضر نیز شهدای مدافع حرم با نثار جان خود در راه محافظت از حرمین شریفین اهل بیت عصمت و طهارت نشان دادند که شهر همیشه قهرمان انزلی دو مدافع حرم همچون شهید دوربین و جعفری نیا را در خود جای داده است که این خود یک افتخار، هویت انقلابی بودن این شهر همیشه در صحنه های نبرد است.

در پایان این مراسم معنوی با مداحی حاج مجتبی رمضانی که با اشعار در وصف مادران شهید و غواصان این منطقه که از جان خود برای دفاع از میهن نثار کردند مدیحه سرای نمود.

Share