حجت الاسلام افتخاری:

برای پیشرفت و توسعه کشور، از ظرفیت جوانان استفاده شود

نماینده مردم شهرستان های شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت بهره گیری از ظرفیت های جوانان در پست های مدیریتی گفت: برای پیشرفت و توسعه نظام اسلامی و کشور، بایستی از ظرفیت جوانان بهره گرفته شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمدمهدی افتخاری اظهار کرد: اینکه استفاده از جوان های متخصص و متعهد نیاز امروز کشور ماست، هیچ شکی نیست.

وی خاطرنشان کرد: همانطوری که امام راحل فرموده اند، نیازمند افراد متخصص و متعهد هستیم و به فرموده رهبری، بایستی از جوانان انقلابی، مخلص و افرادی که دل در گرو نظام دارند و هویت ملی نیز برای آنان مهم است، بهره گرفته شود.

نماینده مردم شهرستان های شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی با بیان این که بایستی برای استفاده از جوانان عدالت مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: بایستی جوانانی را که می توانند در پست های ارزشمند قرار گیرند، به کار گیریم.

حجت الاسلام افتخاری ادامه داد: همچنین نیاز است از جوانان تحصیلکرده که پدران و مادرانشان خون دل خورده اند نیز برای پیشرفت و توسعه کشور استفاده کنیم.

وی با بیان این که ما به عنوان نمایندگان مجلس در معرفی چنین جوانانی به دستگاه ها کوتاهی نمی کنیم، اظهار داشت: من در حوزه انتخابی خود به این اصل توجه داشته ام.

Share