فرماندار رودسر: زبان هنر، زبانی ماندگار است

افتتاح جشنواره فیلم رشد در رودسر

علی وارسته بهدانی، فرماندار رودسر در افتتاحیه جشنواره بین المللی فیلم رشد زبان هنر را زبان ماندگار دانست و افزود: با زبان هنر می توان آثار بی بدیلی خلق کرد و در حوزه های مختلف با مردم ارتباط برقرار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی وارسته بهدانی در افتتاحیه جشنواره بین المللی فیلم رشد، زبان هنر را زبان ماندگار دانست و افزود: با زبان هنر می توان آثار بی بدیلی خلق کرد و در حوزه های مختلف فرهنگی، هنری، آموزشی و… با مردم ارتباط برقرار کرد.

فرماندار رودسر با اشاره به تاثیرگذاری سمعی و بصری در آموزش و در ذهن مخاطب افزود: هنر نمایش باتوجه به برقراری ارتباط دوسویه مابین بازیگر و بیننده می تواند تاثیرگذار باشد و اگر این ارتباط دوسویه نوآوری و خلاقیت داشته باشد تاثیرآفرینی اش چندین برابر خواهد بود.

وی با بیان اینکه هنر بعنوان یکی از ارزشمندترین و کارآمدترین عنصر در جامعه جهانی است، عنوان کرد: استفاده از هنر در عصر ارتباطات و تلفیق تاریخ و فرهنگ کهن ایرانی ذهن مخاطب را به سمت خود سوق می دهد و این مهارت زبان هنر در هنر نمایشی است که با استفاده از ابزار خود فکر انسان را درگیر می سازد.

وارسته با تاکید براینکه زبان هنر هم کارآمد است و هم در به نتیجه رساندن اهداف، زمان را مدیریت می کند، افزود: جوانان و نوجوانان با استفاده از این هنر هزاره سوم می توانند جان کلام را در بخش های مختلف ادا کنند و با مفاهیم بخشی موضوعات تصویرسازی درستی را به مخاطب انتقال دهند.

وی در ادامه سخنان خود از وجود پربرکت معلمین و نقش بی نظیرشان گفت: پرورش انسان‌های موفق از کلام شایسته معلمین برآمده است و نقش شایسته آن ها بوده که توانستند شمع هدایت باشند و انسانهای موثر را تقدیم جامعه نمایند.

وارسته با اشاره به فضای خاص و آرامش بخش در بین دانش آموزان و دانشجویان گفت: دغدغه ها و مشغله ها هم نمی تواند از حضور در این محافل بازدارنده باشد بلکه این فضاها تجدید خاطره ای است از شهد شیرین درس آموزی و گفتگو که گذشته را با فضای دوستانه اش به یاد می آورد.

فرماندار رودسر در پایان از نوجوانان و جوانان خواست تا با نیازسنجی و ظرفیت سنجی از نگاه خود بعنوان آینده سازان این جامعه، عوامل پایداری و ماندگاری انقلاب اسلامی در آینده را مطرح کنند.

Share