با توجه به برپایی یازدهمین دوره

حضور یکی از بزرگترین هاستینگ‌های داخل کشور در نمایشگاه الکامپ گیلان

شرکت ارتباطات نت میهن (میهن وب هاست) از سال ۸۹ فعالیت خود را آغاز کرده است و هم اکنون رتبه برتر را بین سایر هاستینگ ها از لحاظ کیفیت و تعداد مشتریان برخوردار می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نظر به برپایی یازدهمین نمایشگاه الکامپ استان گیلان طی روز های ۵ الی ۸ دی ماه ۹۶، این بار یکی از بزرگترین هاستینگ‌های داخل کشور که در دنیای مجازی میزبان هزاران سایت پر بازدیده بوده، آمادگی خود را پیرامون شرکت در این نمایشگاه اعلام داشته است.

شرکت ارتباطات نت میهن (میهن وب هاست) از سال ۸۹ فعالیت خود را آغاز کرده است و هم اکنون رتبه برتر را بین سایر هاستینگ‌ها از لحاظ کیفیت و تعداد مشتریان برخوردار می‌باشد. این شرکت با بهره برداری از سرور های اختصاصی خود همراه با استفاده از بروز ترین و پرسرعت ترین سخت افزارهای دنیا آماده ارائه تمام خدمات مرکز داده است.

تیم فنی میهن وب هاست در تمام سالهای فعالیت خود تلاش نموده است که هر آنچه برای راه اندازی یک وب سایت نیاز می‌باشد، اعم از ثبت دامنه‌ها در پنل‌های معتبر خارجی و داخلی، ارائه هاست‌ها و سرورهای اختصاصی قدرتمند از دیتاسنترهای اختصاصی خود و دیتاسنترهای معتبر خارجی، طراحی و بهبود رنک سایت و … فراهم نماید تا رضایت مشترکان خود را جلب کند.

با توجه به میزبانی بیش از ۶۱۰۰۰ سایت در دیتاسنترهای میهن وب هاست می‌توان نتیجه گرفت که این شرکت هم اکنون یکی از پیشتازان این عرصه است. آنچه باعث می‎شود تا میهن وب هاست را نسبت به سایر رقبای خود متفاوت سازد پشتیبانی ۲۴ ساعته، امنیت بسیار بالا، ارائه شبکه های ترکیبی و تضمین پایداری سرور ها است.

با تمام تفاسیر بالا به نظر می‌رسد حضور قدرتمند این شرکت در نمایشگاه الکامپ استان گیلان، این نمایشگاه را از سایر دوره‌های پیشین متمایز نموده و علاقه مندان زیادی را به سمت حضور و بازدید از غرفه این شرکت راغب سازد.

گفتنی است الکامپ ۹۶ گیلان ۵ الی ۸ دی ماه در محل دائمی نمایشگاههای گیلان واقع در کیلومتر ۴ جاده تهران برگزار می‌شود.

Share