علی کریمی در نشست خبری

از اعتمادی که به مهدوی و غلامی کردم خوشحالم

کریمی گفت: باید سعی کنیم موقعیت‌های خود را تبدیل به گل کنیم. از اعتمادی که به مهدوی و غلامی کردم خوشحالم و از تمام بازیکنان خود راضی هستم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی کریمی سرمربی سپیدرود رشت در کنفرانس خبری پس از بازی با گسترش فولاد تبریز با بیان اینکه امروز روز بی‌رحم ‌فوتبال برای ما بود، گفت: در نیمه دوم بسیار بدشانس بودیم و روی اشتباهات فردی گل خوردیم.

وی با اشاره به اینکه از بازیکنان خود راضی هستم، اظهار کرد: بازیکنان ما تمام‌ توان خود را گذاشتند. باید در ضربات آخر خیلی بیشتر تمرین کنیم و همچنین سپیدرود را تقویت کنیم و چند بازیکن جدید به تیم اضافه کنیم.

کریمی با اشاره به اینکه کسی به مالکیت توپ امتیازی نمی‌دهد، گفت: باید سعی کنیم موقعیت‌های خود را تبدیل به گل کنیم. از اعتمادی که به مهدوی و غلامی کردم خوشحال هستم و از تمام بازیکنان خود راضی هستم. از نظر بدنی در شرایط ایده‌آلی نیستیم‌ و باید بیشتر کار کنیم.

سرمربی سپیدرود رشت در پاسخ به سوال خبرنگار دیارمیرزا مبنی بر جو ورزشگاه و تشویق تیم و کریمی پس از پایان بازی با وجود شکست مقابل حریف نیز گفت: یکی از دلایل اصلی اینکه مسئولیت سپیدرود را برعهده گرفتم، تماشاگران‌ پرشوراین تیم بود و امیدوارم بتوانم لطف هواداران را با ماندن در لیگ برتر خوشحال کنیم.

کریمی با بیان اینکه در سه چهار روز گذشته نتوانستم کار خاصی کنم، گفت: بازیکنان تمام توان خود را گذاشتند، شیر مادرشان حلالشان باشد.

وی ادامه داد: اگر هواداران همین‌گونه ادامه دهند و بازیکنان به همین صورت بازی کنند برای ماندن در لیگ مشکلی نداریم و اگر عمری بود و در فصل‌ بعد نیز در خدمت مردم رشت باشم، به جاهای بالایی دست می‌یابیم.

گفتنی است گسترش فولاد تبریز موفق شد با نتیجه دو بر یک مقابل سپیدرود رشت به برتری درست یابد.

Share