حجت الاسلام تسخیری در راهپیمایی صبح امروز رشت

اجرای پروژه تنبیه ایران توسط آمریکا | تا نابودی استبداد دست از سر آمریکا برنمی‌داریم

تسخیری متذکر شد: امروز دشمن نشان داد که نه اصولگرا و نه اصلاح‌طلب برای آنها مهم نیستند و فقط می‌خواهد پرچم جمهوری اسلامی ایران پایین ‌بیاید اما نمی‌دانند که مردم ما هروقت پای نظام در میان باشد در صحنه حضور می‌یابند.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام تسخیری نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان صبح امروز در تجمع مردم رشت در حمایت از رهبری و نظام و ضد اغتشاشات اخیر کشور، گفت: بنده از این بصیرت و حضور معنادار ملت غیور تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه طبق فرمایش پیامبر (ص)، فتنه‌های گمراه کننده، شکم‌بارگی و شهوت‌رانی سبب گمراهی می‌شود، متذکر شد: چرا بعد از ۴دهه از عمر انقلاب دشمن دست از سر مردم انقلابی برنمی‌دارد و هر روز توطئه‌ای علیه ما می‌کند؟ پیامبر وقتی اسلام‌ را عرضه  کرد، دشمنان با تمام قوا مقابل پیامبر ایستاند و ایشان را بسیار اذیت‌وآذار کردند تنها با یک هدف که پیامبر از تفکر خداپرستی و یکتاپرستی دست‌بردارد اما پیامبر(ص) مانند کوه ایستاندگی کردند و مردمی که در ظلمت بودند در نور قرار گرفتند و استکبار ناامید شد.

تسخیری با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی گفت: بعد از هزار و ۴۰۰ از عمر پیامبر انقلابی همانند همان اسلام پیامبر شکل گرفت و دشمن تمام تلاش خود را می‌کند که اسلام اصیل و ناب محمدی نباشد. همان اسلامی ام‌قرای آن کشور ایران شد و آنها می‌خواهند اسلامی مانند اسلام عربستان باشد نه اسلام ایرانی!

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اسلام ناب امروز در قلب اروپا و آمریکا نفوذ کرده است، یادآور شد: دشمن می‌داند اگر این اسلام در دنیا نفوذ یابد دیگر آمریکا و همدستانش جایی در دنیا نخواهند داشت.

اجرای پروژه تنبیه ایران توسط آمریکا

وی  با بیان اینکه دشمن با تمام قوا و با استفاده از نیروهای داخلی خود هرکاری کرد که به کشور ما ضربه بزند، افزود: فتنه اول در سال ۷۸، فتنه دوم در سال ۸۸،‌ طرح فتنه سوم ۹۸ بود اما رخنه و فرصتی را برای خود دید و برای مبارزه ملت برخاست و فکر کرد در این زمانی که ملت از برخی از مسئولین و گرانی‌ها انتقاد دارد می‌توانند از این فرصت استفاده کند.

تسخیری متذکر شد: امروز دشمن نشان داد که نه اصولگرا و نه اصلاح‌طلب برای آنها مهم نیستند و فقط می‌خواهد پرچم جمهوری اسلامی ایران پایین ‌بیاید اما نمی‌دانند که مردم ما هروقت پای نظام در میان باشد در صحنه حضور می‌یابند.

وی گفت: آمریکا پروژه‌ای به نام «پروژه تنبیه ایران» دارد و به سه موضوع اصلاح برجام، اجبار، انزوا و عقبگرد ایران در منطقه می‌پردازد. آمریکا پروژه تنبیه ایران را در نظر دارد و می خواهد همان کاری را که با لیبی کردند در ایران پیاده کنند. اما آمریکا چه در منطقه و چه در سازمان ملل به دست ملت ایران مفتضح می‌شود.

به گزارش دیارمیرزا نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان اظهار داشت: آنها می‌گویند که ایران در عراق و سوریه چه می‌کند ؟در صورتی که ما همسایه آنها هستیم. ما تا نابودی تفکر و استبداد آمریکا در منطقه دست از سر آمریکا برنمی‌داریم.

وی با اشاره به فرمایش رهبری مبنی بر اینکه دشمن می‌خواهند در کشور رخنه کنند، گفت: رخنه از جانب مسوولین انجام می‌شود. اگر مسوولین به‌درستی انتخاب نشوند و به‌درستی کار نکنند مردم باید تقاص آنها را بدهند. باید مسوولین توجه کنند و قوای سه گانه نیز باید به فکر مردم باشند.

تسخیری در ادامه افزود: مسوولین همت کنید برای این ملت، برای ملت آستین بالا بزنید و به مردم و جوانان اعتماد کنید و به اقتصاد مقاومتی همت داشته باشید.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان تصریح کرد: به دشمنان می گوییم اگر فکر کردند که با لجن پراکنی می‌توانند به این مردم آسیب برسانند باید بدانند که این ملت خطوط قرمزی دارند که خطوط قرمز آنها اسلام، انقلاب و رهبری است اگر مقابل این خطوط قرمز بایستند ما با تمام وجود مقابل آنها می‌ایستیم.

وی در پایان گفت: ما رهبری را جانشین خلف امام خمینی(ع) و نائب برحق امام زمان می‌دانیم‌ و تا پای جان برای حمایت از رهبر ایستاده‌ایم و اهل کوفه نیستیم که علی تنها بماند.

گفتنی است در پایان  این مراسم قطعنامه خوانده شد.

Share