افشین ناظمی

هیچکس نمی‌تواند منکر زحمات نظرمحمدی باشد | سام‌کن و الماسخاله به بازی با نفت تهران نمی‌رسند

سرپرست تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: نظرمحمدی برای این تیم زحمت کشیده و تلاش کرده و من هم آرزو می‌کنم که هرجا که هست موفق باشد. هیچکس نمی‌تواند منکر زحمات نظرمحمدی باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، افشین ناظمی، سرپرست تیم فوتبال سپیدرود رشت در خصوص آخرین شرایط سپیدرود و اینکه ترجیح داده به عنوان سرپرست با این باشگاه همکاری کند، اظهار داشت: بحث حضور من فقط به این منجر نمی‌شود که در اینجا حاضر شده‌ام بلکه سپیدرود متعلق به یک شهر است و دوستان با من صحبت کردند و از من به عنوان سرپرست تیم کمک خواستند و من هم بعد از مشورتی که انجام دادم این موضوع را پذیرفتم و قول دادیم که انشاالله در ادامه کار را به خوبی پیش ببریم.

وی در خصوص اینکه شرایط سپیدرود را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: در تیم ما امکانات کم است ولی همه باید تلاش کنیم، کار سخت است و باید دست به دست هم بدهیم و به نظرم برای موفقیت سپیدرود باید یک همت استانی و شهری ایجاد شود. از طرفی مالک باشگاه جدید آمده و امیدوارم او بتواند از لحاظ مالی تیم را به شکلی ساپورت کند که آنها دغدغه‌ای درون زمین نداشته باشند.

سرپرست تیم فوتبال سپیدرود رشت با اعلام این موضوع که امید سام‌کن و الماسخاله به بازی با نفت تهران نمی‌رسند، گفت: این دو نفر در جریان تمرین مصدوم شدند و در بازی آینده حضور ندارند. ۲ بازیکن خارجی هم در تمرینات ما حاضر هستند که هنوز کادر فنی تصمیمی پیرامون آنها نگرفته است.

ناظمی درخصوص اینکه طی ۱۰ روز گذشته محمد نزهتی چندین‌بار اعلام کرده در مورد رفتن نظرمحمدی صحبت‌های زیادی دارد و آیا وی از این صحبت‌ها اطلاع دارد یا خیر، گفت: من در جریان این مسائل نیستم و به نظرم خود نزهتی باید پاسخ این سوالات را بدهد. چیزی که من می‌دانم این است که نظرمحمدی برای این تیم زحمت کشیده و تلاش کرده و من هم آرزو می‌کنم که هرجا که هست موفق باشد. هیچکس نمی‌تواند منکر زحمات نظرمحمدی باشد.

Share