خسته بند در گفتگو با دیارمیرزا

دولت با افزایش قیمت حامل‌های انرژی می‌خواهد کمبود درآمد خود را جبران کند

نماینده انزلی گفت: با بالا رفتن هزینه‌ها، دولت با کمبود درآمد مواجه شده است و تصور می‌کند که می‌تواند با افزایش قیمت حامل‌های انرژی این موضوع را رفع می‌کند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسن خسته بند نماینده مردم شهرستان بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با دیارمیرزا با اشاره به لایحه بودجه ۹۷ و پیش بینی افزایش قیمت حامل های انرژی اظهار کرد: با بالا رفتن هزینه‌ها، دولت با کمبود درآمد مواجه شده است و تصور می‌کند که می‌تواند با افزایش قیمت حامل‌های انرژی این موضوع را رفع می‌کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه دولت در بحث مهار تورم به خوبی عملکرده است ولی در خصوص خروج از رکود، عملکرد خوبی نداشته است، افزود: افزایش قیمت حامل‌های انرژی فقط موجب افزایش نرخ تورم شده که این موضوع تنها به ضرر مردم می‌شود.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس با اشاره به میزان اشتغال جوانان و تلاش‌های دولت خاطرنشان کرد: اعتبار خوبی دولت در این خصوص لحاظ کرده و بسیار مصمم بوده اما اگر برنامه‌هایی که بر روی کاغذ ارائه داده به خوبی اجرا کند و بانک‌ها و دیگر دستگاه‌های ذیربط همکاری مناسبی داشته باشند شاهد خواهیم بود که مردم نتایج مثبت این کار را مشاهده کنند.

خسته بند در خصوص سخنان اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور که بیان کرده بود «مدیران بی‌انگیزه آویزان کشور شده‌اند» تصریح کرد: این موضوع فقط و فقط به خود دولت برمی‌گردد زیرا دولت باید مدیران ناکارآمد خود را تغییر دهد.
غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،حسن خسته بند،محمود شکری، ولی داداشی, محمدصادق حسنی, محمدمهدی افتخاری, کاظم دلخوش, منوچهر جمالی, اسدالله عباسی

Share