پدر آرمين وطنخواه خبرداد

حمله به قهرمان گیلانی ژیمناستیک جهان با قمه و چاقو

آرمین وطنخواه قهرمان طلایی تیم ملی ژیمناستیک که بعد از هشتاد سال تنها مدال طلای رشته ژیمناستیک جهان را کسب نموده بود ساعت ١٩ امروز در حالی که با مربی خود قصد رفتن به باشگاه عضدی و خانه ژیمناستیک رشت را داشت توسط دو جوان قمه به دست مورد حمله قرار گرفت و در بیمارستان پورسینای رشت بستری شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از دیاریونس، آرمین وطنخواه قهرمان طلایی تیم ملی ژیمناستیک که بعد از هشتاد سال تنها مدال طلای رشته ژیمناستیک جهان را کسب نموده بود در حالی که با مربی خود قصد رفتن به باشگاه عضدی و خانه ژیمناستیک رشت را داشت توسط دو جوان قمه به دست مورد حمله قرار گرفت و در بیمارستان پورسینای رشت بستری شد.

پدر آرمین وطنخواه در حالی که بشدت نگران سلامتی فرزند خود بود بیان داشت: متاسفانه با غرض ورزی هایی که در این مدت با فرزندم جهت اعزام به مسابقات جهانی صورت گرفته چندین مرحله افرادی قصد داشتند تا از حضور آرمین در مسابقت جهانی ممانعت به عمل آورند و حتی با ریختن چای روی پاسپورت آرمین به دنبال حذف فرزندم از حضور در مسابقات داشتند که خوشبختانه خداوند کمک نمود و آرمین توانست با اقتدار برای کشور عزیز ما با کسب مدال طلا افتخار آفرینی کند.

وی ادامه داد: امروز این حمله نشان داد که هنوز برخی نگران پیشرفت قهرمانان ورزشی هستند و با حمله به فرزند جوانم آنهم با قمه و در انظار عمومی موجب شدند آرمین از ناحیه انگشت دست، پا و همچنین آسیب به فک و شکستن دندان از دور قهرمانی دور بماند. وطنخواه از مسئولان امنیتی و انتظامی درخواست نمود که با عامل و یا عوامل این حمله ناجوانمردانه بشدت برخورد نموده تا امنیت جانی ورزشکاران تامین شود.

شایان ذکر است آرمین وطنخواه که مورد حمله با قمه قرار گرفته هم اینک در بیمارستان پورسینای رشت بستری می باشد.

 

Share