رییس مرکز اورژانس گیلان خبر داد:

تعداد مجروحان زلزله امشب گیلان به ۶ نفر رسید

رییس مرکز اورژانس گیلان اعلام کرد: زلزله ۴/۸ ریشتری ساعتی قبل در گیلان باعث مصدومیت ۳ نفر در لنگرود و یک نفر در رودسر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خبرگزاری صداوسیما، رییس مرکز اورژانس گیلان اعلام کرد: زلزله ۴/۸ ریشتری ساعتی قبل در گیلان باعث مصدومیت ۳ نفر در لنگرود و یک نفر در رودسر شد.

پیمان اسدی گفت: بر اثر زلزله در لنگرود ۳ نفر شامل دو مرد ۵۰ و ۲۲ ساله و یک خانم ۴۲ ساله مصدوم شدند که با مراجعه به بیمارستان امینی لنگرود به صورت سرپایی مداوا شدند.

وی افزود: یک شهروند رودسری هم بر اثر اصابت سنگ نمای یک ساختمان مصدوم و به بیمارستان شهید انصاری رودسر مراجعه کرد که پس از مداوای اولیه این فرد برای درمان تکمیلی به بیمارستان لاهیجان انتقال یافت.

رییس مرکز اورژانس استان حال وی را رضایت بخش اعلام کرد و از آمادگی کامل نیروهای اورژانس خبرداد.

فرماندار لنگرود نیز اعلام کرد: زلزله ساعتی پیش در گیلان که کانون آن ۹ کیلومتری شهر لنگرود بود تاکنون خسارت جانی در این شهرستان برجای نداشته است.

رضا جوادپور افزود: تمامی نیروهای امدادی شهرستان لنگرود در آماده باش کامل هستند.

بر اساس اعلام موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران زلزله ای به بزرگی ۴ و هشت درجه در مقیاس ریشتر ساعت ۱۸ و ۵۷ دقیقه و ۱۷ ثانیه گیلان را لرزاند.

گزارش خبرنگاران از شهرستان ها حاکیست این زلزله در بسیاری از شهرستان های گیلان احساس شده است.

تکمیلی: شش مصدوم در زلزله گیلان‌

به گزارش اورژانس؛  ۶ نفر شامل ۱ مرد ۳۸ ساله که در رودسر گیلان دچار ضربه به سر شد و به بیمارستان شهید انصاری رودسر مراجعه کرد، ۳ نفر نیز در لنگرود (۲ مرد ۵۰ و ۲۲ ساله و یک خانم ۴۲ ساله) نیز به بیمارستان شهید امینی لنگرود مراجعه کردند که مرخص شدند و ۲ مرد ۲۸ و ۲۴ ساله نیز در املش دچار مصدومیت شده و به بیمارستان نیکوکار املش مراجعه کردند در زلزله امشب گیلان تاکنون مصدوم شده‌اند

Share