فرماندار شفت خبرداد:

ساخت تصفیه خانه آب شرب جیرده با اعتبار ۳۷۰ میلیون تومان

فرماندار شفت با همراهی بخشدار مرکزی و برخی از مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان از مرکز دهستان جیرده بازدید میدانی نمود و از نزدیک با مدیران محلی و مردم گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدرضا محسنی در حاشیه این بازدید در دهیاری جیرده با اشاره به اینکه بهبود کیفیت آب شرب این روستا، یکی از مطالبات مردمی است که سالهاست بر زمین مانده است، افزود : عملیات اجرایی ساخت تصفیه خانه آب شرب جیرده با اعتبار ۳۷۰ میلیون تومان در ماه های آینده آغاز خواهد شد و تعویض لوله آبرسانی آزبستی نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

فرماندار شفت، با بیان اینکه آسفالت کوچه های ولیعصر(عج)، شهید مدرس و کوی فرهنگیان جیرده به شرط آزاد سازی و تعریض معبر به زودی اجرایی می شود، افزود: اعتبار کافی برای اجرای آسفالت این معابر پیش بینی شده است.

محسنی در ادامه به لزوم نگهداری پل آبنمای جیرده و حاشیه آن تاکید کرد و افزود:  مشکلات این پل و اقدامات پیشنهادی به سازمان مدیریت بحران استان منعکس شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ضعف برق جیرده با نصب ۳ ترانس برق بهبود می یابد افزود : نصب ۲ ترانس برق تا پایان سال در برنامه کاری اداره برق قرار دارد که با جذب اعتبارات پیش بینی شده به مرحله اجرا خواهد رسید.

Share