دستور فرماندار شفت برای رسیدگی به مشکلات مردم در منطقه بلال حبشی!

نماینده عالی دولت در این نشست با اشاره به اینکه اجرا نشدن کارها در زمان مناسب سبب تضییع حقوق شهروندان می شود افزود: مشکلات مردم این منطقه از شهر شفت باید سالها پیش حل می شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پس از درخواست اهالی کوچه بلال حبشی از فرماندار شفت برای کمک به ساماندهی آب های سطحی و فاضلاب این منطقه از شهر شفت وی به برخی از دستگاه های اجرایی این شهرستان ماموریت داد تا با هم افزایی و تجمیع تجهیزات در کنار مردم شهر شفت باشند و در جهت حل مشکل آنان اقدام کنند.
صبح امروز سه شنبه همزمان با آغاز ملاقات عمومی فرماندار شفت با مردم، تعدادی از اهالی کوچه بلال حبشی به نمایندگی از مردم این منطقه با محمد رضا محسنی دیدار و گفتگو کردند و از فرماندار خواستند تا به مطالبه چندین ساله آنها که از مدت هاست بر زمین مانده جامه عمل بپوشاند.
پس از پایان ملاقات عمومی فرماندار شفت دستور تشکیل جلسه ای با حضور مدیران آب و فاضلاب شهری، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، بخشداری مرکزی و مسوولین شهرداری شفت را صادر نمود.
نماینده عالی دولت در این نشست با اشاره به اینکه اجرا نشدن کارها در زمان مناسب سبب تضییع حقوق شهروندان می شود افزود: مشکلات مردم این منطقه از شهر شفت باید سالها پیش حل می شد.
وی با بیان اینکه با پیگیری های انجام شده طرح ساماندهی فاضلاب شهر شفت و احمدسرگوراب در ردیف های بودجه قرار گرفته و کد دار شده است تصریح کرد: با اجرای پروژه آبرسانی غرب نزدیک و اجرای خط انتقال آب ماسوله رودخان نیز مردم این شهرها در آینده ای نزدیک از آب سالم و مطلوب تر بهره مند خواهند شد.
محسنی با تاکید بر اینکه مشکلات ساکنان کوچه های بلال حبشی، هدایت، شهید تقی زاده و شهید انصاری و… مبنی بر ساماندهی آب های سطحی و فاضلاب باید با هم افزایی و تجمیع تجیهزات دستگاه های اجرایی شهرستان شفت مرتفع گردد افزود : برای آغاز عملیات اجرایی و لوله گذاری مسیر باید در روزهای آتی تمهید مقدمات گردد.
وی با ملزم کردن هر یک از دستگاه های حاضر برای تامین تجهیزات مورد نیاز برای اجرای عملیات عمرانی افزود: مدیران اجرایی باید در کنار مردم باشند و در جهت رفع مشکلات آنان جهادی کار کنند.
در پایان جلسه فرماندار شفت با همراهی مدیران از مناطق مذکور بازدید میدانی نمود و با مردم این منطقه به گفتگو پرداخت.
گفتنی است فردا چهارشنبه ۳ آبان ماه عملیات اجرایی کنده کاری و لوله گذاری آغاز خواهد شد.

Share