با سرعت عمل تیم نجات بنادر و دریانوردی استان گیلان

کشتی «ارکیده یک» از غرق شدگی در آبهای کاسپین نجات یافت+تصاویر

با سرعت عمل تیم نجات اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان کشتی ارکیده یک از غرق شدگی نحات یافت.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا درحالی که دریای خزر شرایط جوی نامناسبی دارد کشتی «ارکیده یک» از غرق شدگی در آبهای ساحلی منطقه آزاد انزلی نجات یافت.

پس از اطلاع از این حادثه تیم جست و جو نجات اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با حضور مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان و کمیته سوانح بندر، فرماندار انزلی و مسئولان منطقه آزاد در محل حادثه حضور یافتند.

بررسی ها نشان می دهد که به دلیل عدم مهار در حوضچه بندر کاسپین و عدم سوخت رسانی به کشتی به دلیل مواج بودن دریا، کشتی به بدنه حوضچه بندر کاسپین نزدیک شده و درنهایت موجب سوراخ شدن آن می شود.

در پی این حادثه تیم جستجو و نجات بنادر و دریانوردی استان گیلان در محل حضور یافته و با تجهیزات لازم نسبت به تخلیه آب کشتی اقدام و از غرق شدن کشتی جلوگیری کردند.

گفتنی است این دومین حادثه است بطوریکه صبح امروز شناور خدماتی – صیادی گسپرل به همراه ۴ سرنشین ایرانی و خارجی در حاجی بکنده غرق شد.

،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،حسن خسته بند،محمود شکری، ولی داداشی, محمدصادق حسنی, محمدمهدی افتخاری, کاظم دلخوش, منوچهر جمالی, اسدالله عباسی

Share