دیارمیرزا گزارش می‌دهد

چه کسی مدیرکل روابط عمومی استانداری گیلان می‌شود+ معرفی گزینه‌ها و سوابق

با حضور مصطفی سالاری جوان ترین استاندار دولت تدبیر و امید در گیلان، اهالی رسانه چشم انتظار این هستند که جایگاه مدیرکلی روابط عمومی استانداری گیلان به چه کسی می‌رسد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پس از آنکه محمدعلی نجفی استاندار سابق گیلان با تصمیم وزارت کشور به استانداری البرز منصوب شد، یوسف گلشن مدیرکل روابط عمومی استانداری گیلان نیز به البرز عزیمت کرد تا به عنوان مشاور، سرپرست دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری البرز در کنار و همراه نجفی باشد.

حالا با حضور مصطفی سالاری جوان ترین استاندار دولت تدبیر و امید در گیلان، اهالی رسانه چشم انتظار این هستند که جایگاه مدیرکلی روابط عمومی استانداری گیلان به چه کسی می‌رسد.

در این گزارش به بررسی گزینه‌های احتمالی خواهیم پرداخت. افرادی که بیشترین شانس را برای تصدی این سمت دارند و هم اکنون نیز از بهتربن و قوی ترین روابط عمومی‌های دستگاههای اجرایی استان گیلان هستند.

محمد احمدی ادیب

«محمد» فرزند حجت الاسلام عباس احمدی ادیب روحانی مبارز و انقلابی گیلان است که در گذشته ریاست دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گیلان را برعهده داشت.

او کارشناس ارشد حقوق خصوصی است و از سال ۹۱ در استانداری گیلان فعالیت دارد و پس از حضور در اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی، به اداره کل روابط عمومی منتقل و بنوعی دست راست مدیرکل روابط عمومی شد.

جوانی و تعامل خوب با رسانه‌ها سبب می‌شود که در صورت انتخاب یک گزینه از داخل استانداری برای پست مدیرکلی روابط عمومی محمد احمدی ادیب شانس بالایی برای کسب این سمت داشته باشد.

امین افقی

مدیر روابط عمومی و بین الملل منطقه آزاد انزلی دیگر شخصیت نام آشنای حوزه رسانه است که در بین اصحاب رسانه نیز شخصیت محبوبی است.

عضو سابق هیئت مدیره سازمان فرهنگی شهرداری رشت و معاون باشگاه ملوان بندرانزلی علاوه بر مدرک مهندسی مکانیک، دانش آموخته مقطع ارشد مدیریت فرهنگی نیز می باشد و معاون رسانه و تبلیغات ستاد مردمی دکتر روحانی در انتخابات ۹۶ بوده است.

افقی شخصیتی متخصص در رسانه بوده که بدلیل حضور بیش از یک دهه در روابط عمومی منطقه ازاد دارای ارتباطات و تجارب استانی، فرا استانی و بین المللی است.

از لحاظ سیاسی نیز افقی میانه‌رو و از نیروهای حامی دولت محسوب میشود و در شورای هماهنگی روابط عمومی‌های گیلان نیز عضویت دارد.

 اسماعیل ایوبی راد

رئیس اداره تبلیغات و روابط عمومی بنیاد شهید و ایثارگران استان گیلان و عضو انجمن روابط عمومی ایران دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت می باشد و علی رغم جوانی و ۳۵ سال سن در حوزه رسانه کاملا متخصص بوده و شخصیت محبوب و موقری بین اصحاب رسانه محسوب می‌شود.

ارتباط بسیار خوب با صداوسیما و قرار گرفتن در طیف حامی دولت و جوانی از ویژگی‌هایی است که شانس ایوبی را برای تصدی این سمت بالا می‌برد.

ناگفته نماند که با حضور ایوبی روابط عمومی بنیاد شهید طی پنج سال پیاپی به عنوان روابط عمومی برتر سازمان بنیاد شهید کشور انتخاب شده است.

علی پورحسن آستانه

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان در اواخر دولت یازدهم به عنوان مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان منصوب شد.

پورحسن از جمله شاعران شناخته شده استان بوده و سابقه عضویت در هیات مدیره خانه مطبوعات گیلان را نیز دارد.

ریاست روابط عمومی استانداری گیلان در دولت احمدی نژاد و استانداری عبداللهی از دیگر سوابق پورحسن است.

سید حسین رضویان

رئیس دفتر روابط عمومی آب منطقه‌ای گیلان دارای مدرک فوق لیسانس جغرافیای سیاسی است. او بیش از ۶ سال است که مسئولیت روابط عمومی آب منطقه ای گیلان را برعهده دارد.

حسن خلق و ارتباط حسنه با اصحاب رسانه از رضویان نیز شخصیت محبوبی در بین اهالی رسانه ساخته است

عضویت در شورای هماهنگی روابط عمومی‌های گیلان، مداحی اهل بیت، مجری گری برنامه های تلویزیونی شبکه باران و سردبیری نشریه رخداد گیلان از دیکر سوابق این مدیر جوان است.

اسماعیل کاظمی

کاظمی از جمله مدیران گیلانی است که در خارج از استان سابقه مدیریت دارد. او در سال ۹۵ به عنوان مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر منصوب شد.

او همچنین سابقه معاونت فرمانداری تنگستان در دولت نهم، فرمانداری دیلم در دولت دهم، سرپرست فرمانداری بوشهر در دولت دهم و مدیرکل اداری مالی استانداری بوشهر در دولت دهم را در کارنامه دارد.

مهدی لطفی

مجری و نویسنده برنامه های تلویزیونی شبکه باران سالهاست که در عرصه رسانه حضور دارد و شخصیت شناخته شده‌ای محسوب می‌شود. لطفی دانش آموخته علوم سیاسی است و عضو‌ انجمن علوم سیاسی ایران نیز می باشد.

او در عین جوانی سالهاست در عرصه رسانه قلم می‌زند و از جمله خبرنگاران و روزنامه‌نگاران گیلانی است که بواسطه حضور در سیمای ملی سابقه گفتگو با شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی برجسته را نیز در کارنامه دارد.

 قاسم مصفا

برای اهالی فرهنگ و رسانه مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان گیلان شخصیت شناخته شده‌ای است. مصفا علی‌رغم جوانی دارای تجارب ارزنده و ارتباط حسنه با اهالی رسانه است.

این عضو شورای هماهنگی روابط عمومی‌های گیلان دارای مدرک لیسانس مدیریت فرهنگی بوده و ۱۰ سال است که در روابط عمومی ارشاد گیلان مشغول به کار می باشد.

ناگفته نماند در دوران حضور ۶ ساله این مدیر جوان و محبوب در راس روابط عمومی ارشاد در چندین دوره موفق به کسب رتبه برتر کشوری در بین روابط عمومی ارشاد سراسر کشور شده است.

 

Share