قربانی در آئین تودیع و معارفه استاندار گیلان

نجفی فردی خستگی ناپذیر است | سالاری استاندار صفر کیلومتری نیست

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مورد سالاری استاندار جدید گیلان گفت: ایشان استاندار صفر کیلومتری نیست و ارتباط خوبی با دولت دارد و یکی از افتخارات ایشان برادر شهید بودنشان است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدحسین قربانی در آئین تودیع و معارفه استاندار گیلان در ابتدا صحبتهای خود با خیر مقدم گفتن به همه حاضرین جلسه گفت: هفته دفاع مقدس که تقارن یافته با محرم را گرامی میدارم

رئیس مجمع نمایندگان گیلان اظهار کرد: به علت ترافیک کاری تعدادی از نمایندگان در مجلس عذر خواهی کردند و نتوانستند حضور پیدا کنتد

وی افزود: با انتخاب اقای روحانی فضای خوبی در کشور حاکم شد. در چهار سال گذشته که اقای نجفی استاندار بودند بسیار برای گیلان خوب بود و شاهد رشد شاخص ها، توسعه استفاده از ظرفیت ها و هماهنگی با مجمع نمایندگان بودیم.

قربانی با بیان اینکه دکتر نجفی فردی خستگی ناپذیر هستند، افزود: حضور و مدیریت دکتر نجفی سبب شرکت ۸۳ درصدی مردم در انتخابات و رای به آقای روحانی بود.

وی گفت: توقع نمایندگان داشتند که از نیروهای بومی استفاده شود ولی سیاست دولت این بود که از نیروهای غیر بومی در استان ها استفاده شود و این از اختیارات دولت است و ما هم به این تصمیم احترام میگذاریم.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مورد سالاری استاندار جدید گیلان گفت: ایشان استاندار صفر کیلومتری نیست و ارتباط خوبی با دولت دارد و یکی از افتخارات ایشان برادر شهید بودنشان است.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس اظهار کرد: مطمئنم که ایشان برای استان برنامه دارند و از ایشان انتظار داریم برنامه های منسجمی را برای گیلان داشته باشند.

نماینده مردم آستانه اشرفیه اظهار کرد: نماینده مقام معظم رهبری در گیلان از  آقای سالاری خواستند که از مدیران بومی استفاده کند و بنده از جواب سالاری بسیار خرسند شدم گفتند که بنده نگاه اتوبوسی ندارم و قول میدهم که حتی یک ماشین نیرو هم برای گیلان نیاورم.

قربانی افزود: استان گیلان با داشتن همه ظرفیت ها نتوانستیم به شاخص های عالی برسیم و انتطارات مردم را براورده کنیم. همینجا اعلام امادگی میکنیم که با استاندار گیلان همیاری و همکاری لازم را توسعه گیلان انجام دهیم.

وی در مورد شباهت بوشهر و گیلان گفت: انچه شاید امروز ما را کمی نگران کرده است، محیط زیست استان است.خوشحال هستیم که دولت تحولاتی در حوزه محیط زیست انجام داده است

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در اخر گفت: استان گیلان استان فرهنگی است. دکتر نوبخت فرزند گیلان است و نگاهشان به گیلان پشتیبان خوبی برای شما خواهد بود.

 

Share