فرماندار انزلی در مراسم معارفه شهردار انزلی

با منازعه و اختلاف نمی شود تحول و آبادانی بوجود آورد

فرماندار بندر انزلی گفت: مسیر توسعه شهرستان از توسعه شهر است؛ اگر در شهر تحول ایجاد شود، شهرستان را هم متحول کرده ایم زیرا بیشتر جمعیت شهرستان بندر انزلی در شهر ساکن هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، میرشمس مومنی زاده فرماندار بندر انزلی در مراسم معارفه حسن پورقربان شهردار جدید این شهر به سیاست شهروند مداری و توسعه محوری اشاره کرد و گفت: سیاست شهرداری باید بر محور توسعه و شهروند مداری و پرهیز از روزمره گی و بهره گیری از امکانات موجود با برنامه ریزی باشد، تا بتواند به مردم خدمت مطلوب ارائه نماید.

وی به انتظار مردم از مسئولین اشاره نمود و افزود: مردم از ما انتظار دارند تا با مشارکت پذیری در کسب موفقیت بکوشیم و در این مسیر نیازمند آن هستیم تا از افکار و نظرات همه اقشار بهره بگیریم.

مومنی زاده ظرفیت های بالفعل و بالقوه شهرستان را یادآور شد و گفت: بندر انزلی توانمندی های بالایی دارد که با توجه به این توانایی ها استحقاق مردم این شهر بیشتر از حال است و در تحقق این مطالبه به حق نباید به مدیریت شهرداری فقط به عنوان یک اداره نگاه کرد بلکه باید نگاه مدیریت شهری داشت تا راه توسعه را بپیماییم، زیرا مسیر توسعه شهرستان از توسعه شهر است؛ اگر در شهر تحول ایجاد شود، شهرستان را هم متحول کرده ایم زیرا بیشتر جمعیت شهرستان بندر انزلی در شهر ساکن هستند.

فرماندار بندر انزلی راه توسعه و سازندگی را تعامل و همدلی بیان داشت و تصریح کرد: با منازعه و اختلاف نمی شود تحول و آبادانی بوجود آورد و این تعامل، همگرایی و همدلی است که یک اتفاق خوب را موجب می شود.

وی با تقدیر از رضا پورشعبان و موسی فکور شهرداران سابق و کامبیز رضواندل سرپرست شهرداری بندر انزلی گفت: بنده در حد توان خود در حمایت و پشتیبانی از شورا و شهرداری مصمم هستم زیرا معتقدم همدلی و دوستی که در بین اعضای شورا وجود دارد می تواند ظرفیت هایی که در شهرستان هست و از آن استفاده نشده را فعال کند و این تعامل اگر بیشتر شود و این ظرفیت ها برای رفاه مردم خوب و فهیم استفاده شود ، قطعا در توسعه و آبادانی مورد انتظار موفق خواهیم بود.

شایان ذکر است این مراسم در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید که میر شمس مومنی زاده فرماندار بندر انزلی، حجت الاسلام سید عبدالجواد شمس الدین امام جمعه شهرستان، ساحره میر سیدی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان، اعضای شورای تامین، معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد بندر انزلی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند، حکم حسن پور قربان، به عنوان شصت و سومین شهردار بندر انزلی به او تنفیذ شد.

Share