طی مراسمی با حضور مسئولان

«سید مهدی رجایی» رسما به عنوان شهردار لنگرود معرفی شد

جلسه معارفه سید مهدی رجایی شهردار جدید لنگرود عصر امروز با حضور فرمانداران لنگرود و لاهیجان، اعضای شورای اسلامی شهر لنگرود، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری گیلان و سایر مسئولین در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  طی مراسمی «سید مهدی رجایی» که با کسب بیشترین آرای موافق اعضای شورای اسلامی شهر لنگرود به عنوان شهردار این شهر انتخاب شده بود، معارفه شد.

جلسه معارفه سید مهدی رجایی شهردار جدید لنگرود عصر امروز با حضور فرمانداران لنگرود و لاهیجان، اعضای شورای اسلامی شهر لنگرود، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری گیلان و سایر مسئولین در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد.

در این جلسه غلامرضا منصفی رئیس شورای اسلامی شهر لنگرود ضمن تشکر از شهرداران دوره چهارم شورای شهر لنگرود و تمام کسانی که خود را کاندیدای شهرداری کرده بودند گفت: لنگرود به عنوان شهری که کوه و دریا را از آن گرفته اند عملا چیزی برای ارائه دادن ندارد.

وی اظهار کرد: اما با توجه به انتخاب شهردار جوان به کمک تمام کارمندان و کارکنان شهرداری و مردم نیاز داریم.

منصفی با بیان اینکه شهرداری لنگرود از لحاظ تجهیزات بسیار ضعیف است تصریح کرد: بطوری که تجهیزات اولیه در بحث زباله وجود ندارد.

تکمیل پروژه های گذشته و افزایش تجهیزات شهرداری و دفع زباله از درخواست هایی بود که منصفی خطاب به شهردار جدید به آن اشاره کرد و در پایان از مردم خواست با تمام وجود پشت شهردار جدید برای آباد کردن شهر بایستند.

شهرداری موفق تنها وابسته به پول نیست

ساحره میرسیدی در ابتدا ضمن قدردانی از کحالی شهردار سابق لنگرود گفت: ۴۱ شهر ما زیر بیست هزار نفر جمعیت دارد و سه شهر بین ۲۰تا ۵۰هزار نفر و سه شهر هم بین ۵۰تا۱۰۰هزار نفر جمعیت دارد که لنگرود در این بازه قرار گرفته است.

وی به حمایتی که از ناحیه استان در جهت رفع مطالبات شهرستان ها انجام میشود اشاره کرد و گفت: دولت تدبیر و امید با توجه به پیگیری های انجام شده سه بخش لایحه مدیریت شهری، درآمد پایدار شهری و نگاه ادارات استانی در حوزه شهرستان ها را پیگیری میکند.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری گیلان با اشاره به این که نگاه در استان پیش رونده است، افزود: در بخش سیاست های استانی از سال ۹۲ بودجه مصوب شهرداری استان از ۴۱۰میلیارد تومان به ۱۱۲۰میلیارد تومان و کمک وزارت کشور از ۲۸میلیارد تومان به ۱۰۶میلیارد تومان و همچنین در بخش ارزش افزودع از ۷۲میلیارد تومان به ۱۲۴ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد و این کارها زمانی برای مردم ملموس است که آسودگی را به دنبال داشته باشد.

وی در واکنش به صحبت های منصفی گفت: شهرداری موفق تنها وابسته به پول نیست و مردم این انتظار را از مدیریت شهری دارند که اگر بحرانی پیش آید بتوانند با آرامش و مدیریت خوب شهری این بحران را حل نمایند.

،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،حسن خسته بند،محمود شکری، ولی داداشی, محمدصادق حسنی, محمدمهدی افتخاری, کاظم دلخوش, منوچهر جمالی, اسدالله عباسی

Share