دیارمیرزا گزارش می‌دهد

صنعت نفت در سپیدرود غرق شد | شعار تماشاگران علیه شورای شهر رشت

سپیدرود رشت در هفته ششم لیگ برتر جام خلیج فارس با نتیجه دو بر صفر صنعت نفت آبادان را شکست داد.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا از هفته ششم لیگ برتر خلیج فارس دو تیم سپیدرود رشت و صنعت نفت آبادان روز پنجشنبه در ورزشگاه عضدی رشت به مصاف یکدیگر رفتند.

با توجه به اینکه سپیدرود رشت در بازی گذشته خود در جام حذفی از رقیب دیرنه و سنتی خود شکست خورد اما هواداران پرشور رشتی باز هم تیم خود را تنها نگذاشتند.

هواداران سپیدرود رشت با شعارهایی از مسوولین رشت علی الخصوص شورای شهر رشت به شدت انتقاد کردند.

نزدیک به ۳۰ هوادار صنعت نفت آبادان برای تشویق تیم محبوب خود به ورزشگاه آمدند.

سیدمحمد حسینی، سیداحمد آهی، میثم فردوسی، پویا نزهتی، علی دهقان، حسین کعبی، حسین ابراهیمی، مهرداد جماعتی، میثم تهیدست، امید سام کن و میلاد قربان زاده یازده بازیکنی هستند که برای سپیدرود در این بازی به میدان رفتند.

به نظر می رسد که علی نظرمحمدی به قول خود عمل کرده است و از بازیکنان متفاوت و جوانی در ترکیب استفاده کرده است.

داود نوشی صوفیانی، علی عبداله زاده، مگنو باتیستا داسیلوا، مرتضی اسدی، سزار دوسانتوس، جاسم کرار، محسن حمیدی، محمد شادکام، محمدامین درویشی، لوسیانو پریرا مندس و مسعود ابراهیم زاده برای صنعت نفت آبادان به میدان رفتند.

سپیدرود که با ترکیب جدید خود بسیار روان تر از بازی های قبلی خود پاس کاری میکرد در دقیقه ۵ بازی روی حرکت زیبای حسین ابراهیمی و پاس عمق وی به پویا نزهتی که با خطای مدافع صنعت نفت همراه شد به یک ضربه پنالتی دست یافت که این پنالتی توسط حسین ابراهیمی وارد دروازه حریف شد.

در دقیقه ۹ بازی مهاجم نفت آبادان سرنگون شد که علی رغم اعتراض تیم نفت، داور اعتقادی به پنالتی نداشت و بازی با همان نتیجه یک بر صفر به سود سپیدرود ادامه یافت.

به گزارش دیارمیرزا سپیدرود که بسیار فراتر از بازی های گذشته ظاهر شد روی پاس کاری زیبای بازیکنان این تیم و پاس بی نقص حسین ابراهیمی به پویا نزهتی و ضربه این بازیکن برای بار دوم دروازه حریف آبادانی خود را باز کرد.

علی نظر محمدی دائم در کنار زمین با بازیکنان خود حرف میزند و بسیار پرجنب جوش تر از بازی های گذشته است.

تماشاگران سپیدرود بی امان این تیم را تشویق می کنند و به بازیکنان این روحیه می دهند.

پاس های زیبای حسین ابرهیمی، بازی بدون توپ مناسب بازیکنان سپیدرود، پخش توپ خوب علی دهقان و فرار های پویا نزهتی سبب شده که سپیدرود بسیار بهتر بازی های گذشته ظاهر شود.

نظرمحمدی باتوجه به اینکه دو بر صفر از حریف خود پیش افتاده اما بازیکنان خود را به جلو فرا می خواند و خواستار خلق موقعیت های بیشتر است.

صنعت نفت نیز دست و پا بسته نیست و چندین موقعیت خطرناک بر روی دروازه سپیدرود ایجاد کرد اما این موقعیت ها با تیزهوشی خط دفاعی و دروازه بان سپیدرود برای این نفت ثمری نداشت.

در دقیقه ۲۹ بازی یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه سپیدرود رخ داد که داور نقطه ی پنالتی را به سود صنعت نفت نشان داد که این موضوع با اعتراض شدید کادرفنی سپیدرود همراه بود.

نظرمحمدی رو به ناظر داوری گفت: چند بار در رشت می خواهید سر ما را ببرید.

سیدمحمد حسینی، دروازه بان سپیدرود ضربه پنالتی جاسم کرار را گرفت تا بازی با همان نتیجه ۲ بر صفر به نفع سپیدرود ادامه یابد.

در ادامه سپیدرود در یک حمله بر روی دروازه صنعت نفت تدارک دید که ارسال بازیکنان این تیم توسط دفاع نفت به بیرون فرستاده شد اما بازیکنان و کادرفنی سپیدرود معتقد بودند که توپ به دست بازیکن حریف برخورد کرده است.

در دقیقه ۳۸ بازی شوت سرکش لوسیانو پریرا توسط سیدمحمد حسینی مهار شد تا حسینی همچنان یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان این بازی باشد.

در دقیقه ۴۱ بازی علی دهقان بازیکن سپیدرود به علت خطا بر روی بازیکن حریف با کارت زرد داور بازی جریمه شد.

در ابتدای نیمه دوم محمدزبیر نیک نفس برای صنعت نفت آبادان جایگزین محمد امین درویشی شد.

در دقیقه ۵۱ بازی بازیکن صنعت نفت در محوطه جریمه سپیدرود سرنگون شد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت و این موضوع با اعتراض کادرفنی صنعت نفت شد.

فراز کمالوند پس از این اتفاق رو به ناظر داوری بازی، مسعود مرادی اعتراض کرد.

در دقیقه ۵۴ بازی روی یک سانتر از نقطه کرنر و شوت سزار میرفت که دروازه سپیدرود باز شود که جایگیری و تیزهوشی حسین کعبی مانع بازشدن دروازه سپیدرود شد و او توپ را از خط دروازه بیرون آورد.

هواداران سپیدرود همچنان به مسوولین معترض هستند و شعار (بی غیرت ها حیا کنید، شهر مارو رها کنید) سر می دهند.

در دقیقه ۶۶ بازی حسین کعبی با کارت زرد داور جریمه شد.

۲۰ دقیقه اول نیمه دوم متعادل بود و دو تیم نتوانستند موقعیت خطرناکی را بر روی دروازه همدیگر ایجاد کنند.

در دقیقه ۷۰ بازی میعاد یزدانی برای سپیدرود جایگزین علی دهقان شد.

در دقیقه ۷۲ بازی شهاب کرمی برای سپیدرود جایگزین حسین ابراهیمی شد تا اولین بازی رسمی خود را با لباس سپیدرود تجربه کند.

در دقیقه ۸۶ بازی محمدرضا الماسخاله برای سپیدرود جایگزین میلاد قربان زاده شد.

در دقیقه اول وقت های اضافی نیمه دوم و در شلوغی محوطه جریمه سپیدرود شوت بازیکن نفت میرفت که وارد دروازه شود اما سیدمحمد حسینی، دروازه بان سپیدرود واکنش خوبی از نشان داد و مانع باز شدن سپیدرود شد.

در دقیقه ۹۲ پویا نزهتی از داور کارت زرد دریافت کرد.

سپیدرود که بازی را به خوبی توانست کنترل کند در نهایت بازی را با همان نتیجه ۲ بر صفر به سود خود به پایان برد و ۷ امتیازی شد.

از نکته جالب بازی اشک های علی نظرمحمدی پس از این برد بود.

پس از پایان بازی تماشاگران سپیدرود با شعار (آبادان با غیرت و آبادان برزیلته) این تیم و هوادارانش را تشویق کردند.

در انتهای بازی بی شباهت به فیلم های هندی نبود زیرا هواداران نفت نیز به تشویق تیم سپیدرود پرداخت و بازیکنان سپیدرود به سمت آنها رفتند.

علی بهارمست به کنار هواداران صنعت نفت رفت و از آنها تقدیر کرد.

تماشاگران تا دقایقی پس از بازی به تشویق بازیکنان و کادرفنی سپیدرود پرداختند و کادرفنی و بازیکنان با رفتن به سمت آنها را از هواداران تشکر کردند.

 

Share