فرماندار تالش مطرح کرد:

تخریب ساختمانهای غیرمجاز در منطقه لیسار | اشتغالزایی به امری مقدس تبدیل شده

 مهدوی از اجرای احکام تخریب ساختمانهای غیرمجاز در منطقه حفاظت شده لیسار خبر داد و گفت: اجرای این احکام توسط اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تالش و با احکام قضایی صورت می گیرد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سیدعیسی مهدوی در جلسه رفع موانع تولید شهرستان تالش گفت: تاکید مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری در خصوص لزوم حل مشکل تولید کنندگان بر همگان آشکار است.

فرماندار تالش در ادامه از اختصاص منابع صندوق توسعه ملی برای راه اندازی طرح های اشتغالزا سخن گفت و بر توسعه روستاهای منطقه تاکید کرد.

وی در ادامه از عدم توان برخی از دارندگان ایده های اشتغالزایی برای معرفی ضامن جهت دریافت اعتبارات مربوطه خبر داد و گفت: قرار گرفتن برخی از این طرحها در محدوده های منابع طبیعی و محیط زیست چالش تعدادی از متقاضیان است.

مهدوی همجواری طرحها در کنار یکدیگر را یکی دیگر از مواردی خواند که تاثیرات منفی برای این طرحها داشته است و از مدیران دولتی خواست تا تمام فعالیتهای مربوط به این طرحها را در این کارگروه مطرح کنند.

فرماندار تالش تاکید کرد: بیکاری به حدی رسیده است که اشتغالزایی به امری مقدس تبدیل شده است.

 مهدوی از اجرای احکام تخریب ساختمانهای غیرمجاز در منطقه حفاظت شده لیسار خبر داد و گفت: اجرای این احکام توسط اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تالش و با احکام قضایی صورت می گیرد که نیازمند هماهنگی با شورای تامین است.

وی تصریح کرد: اجرای این احکام در منطقه سوباتان بخش کرگانرود دارای تبعات اجتماعی است که تعامل سازنده در این زمینه احساس می شود.

فرماندار تالش تاکید کرد: اداره حفاظت از محیط زیست تنها اجازه تخریب واحدها را دارد و نباید مردم در جریان تخریبها آسیب ببینند.

Share