بهمن صالح نیا در گفت وگو با دیارمیرزا

امسال لیگ مهم‌تر از جام حذفی است | از شنیدن برخی شعارها قلبم به درد می‌آید

 بهمن صالح نیا اظهار کرد: نظر شخصی بنده این است که امسال، لیگ مهم تر از جام حذفی است

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بهمن صالح نیا در گفت وگو با خبرنگار دیارمیرزا در بندرانزلی با اشاره به تماس با محمد احمد زاده و دعوت از وی برای حضور در کمیته فنی باشگاه ملوان بندرانزلی اظهار کرد: با توجه به مشغله کاری که داشتند ابتدا درخواست کمیته را رد کردند ولی در تماس بعدی حرمت بنده را حفظ کردند و گفتند اگر در بندرانزلی باشم حتما در جلسه ها حضور پیدا خواهم کرد.

وی با اشاره به دربی گیلان و پیروزی ملوان بندرانزلی خاطرنشان کرد: دو تیم ملوان و سپیدرود از تیم های پرسابقه گیلان هستند و متاسفانه برخی تماشاگران اصالت فوتبال گیلان و فرهنگ غنی استان را فراموش می کنند.

صالح نیا افزود: این افراد باید بدانند که درست است دو تیم ملوان و سپیدرود با یکدیگر رقابت داشته ولی رفاقت نیز دارند و باور کنید وقتی برخی شعارها را در استادیوم می شنوم قلبم به درد می آید.

سرمربی سابق ملوان با بیان اینکه پس از پیروزی در جام حذفی روحیه مجموعه باشگاه ملوان افزایش یافته است تصریح کرد: روحیه خود باوری در بازیکنان جوان و آینده دار ملوان افزایش یافته و اگر این روند ادامه پیدا کند شاهد تجدید خاطره روزهای پر افتخار در جام حذفی خواهیم بود.

مربی سال های دور تیم ملی فوتبال ایران با با تقدیر از سرمربی ملوان بندرانزلی متذکر شد: بازی به بازی دست نشان شناخت و نگاه مثبت تری به بازیکنان پیدا می کند.

پیشکسوت فوتبال ایران با بیان اینکه بازیکنان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته یادآور شد: ملوان سلطان جام حذفی است اما نظر شخصی بنده این است که امسال، لیگ مهم تر از جام حذفی است و امیدوارم نتیجه مقابل مس امیدبخش باشد.

Share