خسته بند در گفتگو با دیارمیرزا

از بازیکنان و کادرفنی ملوان تقدیر شود | با پشتیبانی هواداران، ملوان به جایگاه اصلی خود باز می‌گردد

نماینده انزلی با تقدیر از پشتیبانی هواداران ملوان گفت: از هواداران ملوان خصوصا آنهایی که در عضدی حضور داشتند و موجب افزایش انگیزه بازیکنان و کادر فنی شدند تشکر می کنم.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسن خسته بند، نماینده مردم شهرستان بندرانزلی در مجلس در گفتگوی اختصاصی با دیارمیرزا با اشاره به پیروزی ملوان در دربی گیلان اظهار کرد: از کادر فنی و بازیکنان ملوان بندرانزلی تشکر می کنم که بازی جوانمردانه ای را از خود به نمایش گذاشتند.

وی با تقدیر از پشتیبانی هواداران ملوان از این باشگاه افزود: از هواداران ملوان خصوصا آنهایی که در عضدی حضور داشتند و موجب افزایش انگیزه بازیکنان و کادر فنی شدند تشکر می کنم و امیدواریم این پشتیبانی ادامه پیدا کند تا بار دیگر ملوان به جایگاه اصلی خود بازگردد.

نماینده مردم انزلی با اشاره به برخی توهین‌های صورت گرفته خاطرنشان کرد: این افراد تماشاگرنما هستند و نباید بگذاریم این عده ای قلیل که عرق و تعصبی نیز به فوتبال گیلان نداشته به ورزشگاه ها بیایند و موجب تخریب زیبایی های ورزش شوند.

خسته بند با آرزوی کامیابی و توفیق برای باشگاه سپیدرود تصریح کرد: برای برادر کوچکترمان در لیگ برتر آرزوی موفقیت می کنم.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار دیارمیرزا که با توجه به درخواست مردم انزلی آیا از هیئت مدیره درخواست پاداش برای مجموعه باشگاه می کنید، عنوان کرد: از بازیکنان و کادر فنی باشگاه با توجه به عملکرد خوبی که ارائه دادند و موجب خوشحالی مردم شهرستان شدند باید مورد تقدیر واقع شوند و حتما در جلسه هیئت مدیره پیشنهاد می کنم که به اعضای کادر فنی و بازیکنان پاداشی داده شود.

 

Share