توسط «متخصصان جهادی گیلان» صورت گرفت؛

متخصصان گیلان آتش به اختیار شدند | اردوی جهادی در روستای خلیل سرای فومن+تصاویر

جمعی از متخصصان انقلابی گیلان با عنوان گروه «متخصصان جهادی گیلان» با حضور در روستای خلیل سرا در پنج کیلومتری شهرستان فومن و با همراهی شورای اسلامی این روستا و حمایت سپاه ناحیه فومن برای انجام خدمات به اهالی این روستا عازم شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اردوی جهادی خدماتی در روستای خلیل سرای فومن توسط گروه جهادی متخصصان جهادی گیلان گامی در جهت عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری بود، سنتی که باید بیش از پیش رواج یابد.

جمعی از متخصصان انقلابی گیلان با عنوان گروه «متخصصان جهادی گیلان» با حضور در روستای خلیل سرا در پنج کیلومتری شهرستان فومن و با همراهی شورای اسلامی این روستا و حمایت سپاه ناحیه فومن برای انجام خدمات به اهالی این روستا عازم شدند.

این خدمات در ایستگاه هائی از جمله سلامت با حضور پرستاران و پزشک همراه با هدف ویزیت رایگان، مشاوره در زمینه فشار خون و احیا و ارائه بروشور و کاتالوگ های رایگان، ایستگاه nohep با هدف مشاوره به مردم برای پیشگیری از ابتلا به دیابت و هپاتیت و توزیع برشور و کاتالوگ رایگان صورت گرفت.

ایستگاه کشاورزی از دیگر ایستگاه های این مجموعه بود که با حضور مربیان بسیج کانون مهندسین کشاورزی شهرستان فومن با هدف مشاوره در زمینه های کاشت، داشت و فرآوری محصولات زراعی، باغی، دامی و شیلات، توزیع بسته های گیاهان داروئی و گیلانی زینتی فعال بودند.

ایستگاه محیط زیست نیز با حضور کارشناسان موسسه حامیان طبیعت سبز کادوس و با هدف مشاوره در زمینه مشکلات محیط زیستی و ارتباط متعامل با سلامت جامعه، توزیع رایگان برشور، کاتالوگ و سی دی آموزشی و اهدای کیسه های پارچه ای برای خرید روزمره خانوار با هدف فرهنگ سازی در زمینه حذف پلاستیک برپا شد.

از دیگر ایستگاه های این حرکت خودجوش ایستگاه کودک و رسانه بود که با هدف ارتباط با کودکان و نوجوانان برای یادگیری نقاشی، فعالیت فرهنگی در زمینه مهدویت ویژه نوجوانان و اهدای جوایز با حضور کارشناس کودک و روحانی، ایستگاه فرهنگی با هدف مشاوره در زمینه فضای مجازی و ماهواره و تاثیرات رسانه غرب بر روی جوانان، ارائه بروشور و کاتالوگ رایگان فرهنگی، اهدای جوایز و کتاب به انجام فعالیت های جهادی پرداختند.

ایستگاه ویژه زنان نیز با هدف انجام مشاوره های مربوط به مامائی و ارائه رایگان بروشور و کاتالوگ صورت پذیرفت که از پر مخاطب ترین ایستگاه این حرکت مردمی بود.

متخصصان جهادی گیلان در راستای احیا فرهنگ تکریم از خانواده های شهدا به ملاقات سه خانواده شهید روستای خلیل سرا به نام های شهید رجبی، شهید نوروزی و شهید بهداد رفتند و ضمن تکریم جایگاه والای شهدا، پای درد و دل این خانواده نشستند.

گروه جهادی متخصصان گیلان با هدف خدمت رسانی به منطق محروم و تاکید بر گسترش فعالیت های مردمی،جهادی و آتش به اختیار از تابستان امسال فعالیت خود را آغاز کرده است.

 

Share