در مراسم تجلیل از اعضای شورای چهارم و پاسداشت شورای پنجم عنوان شد

از طلب حلالیت شیرزاد تا قدردانی رمضانپور از سه سرپرست و دو شهردار رشت!

عضو شورای پنجم رشت در پایان گفت: ما می‌خواهیم شورای پنجم یک شورای تخصصی باشد و ان شالله در چهارسال بعد رشت برتر را تحویل دهیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم تجلیل از اعضای شورای چهارم و پاسداشت شورای پنجم در مجتمع خاتم الانبیاء رشت برگزار شد.

مسعود کاظمی در این مراسم شوراها را نمادی از جمهوریت نظام دانست و اظهار کرد: مردم با انتخاب اعضای شوراحساس میکنند که خودشان می توانند نقش سازنده ای در ساختن شهرشان داشته باشند.

وی با بیان اینکه شورای شهر رشت تمام تلاش خود را در جهت سازندگی شهر انجام داده است افزود: برگزاری بیش از ۲۰۰ جلسه شورا با هزار و ۱۶۴ مصوبه نشان از تلاش اعضای شورا دارد.

کاظمی در پایان به همه منتخبین شورای پنجم تبریک گفت و افزود: امیدوارم با تبادل نظر درست و بجا و با عزم توام با شجاعت زیاد در جهت رفع مشکلات شهر رشت قدم بردارند.

 شهر رشت نیازمند آرامش است

فاطمه شیرزاد نیز خرید نردبان ۵۵ متری برای آتش نشانی شهر رشت را از مهمترین مصوبات شورای چهارم دانست و اظهار کرد: در راستای ارتقای ایمنی شهروندان مصوبات خوبی در کمیسیون بهداشت و محیط زیست انجام شد و سعی بر این داشتیم تا در این حوزه برنامه های خوبی را به مردم شهر رشت ارائه دهیم.
وی با اشاره به اینکه همچنین در دیگر کمیسیونهای شورای رشت نیز مصوبات خوبی در خصوص مباحث عمرانی، ترافیک و… صورت گرفت یادآور شد: در این زمینه تمام تلاشمان را کردیم اما معتقدم که هنوز مسیر زیادی برای رساندن رشت به بهترین جایگاه باقی مانده است.

شیرزاد با اشاره به اقدامات صورت گرفته پیرامون افزایش فضای سبز رشت، گفت: تملک املاک حاشیه رودخانه ها، ایجاد پارکها وفضای سبز در محلات از جمله اقداماتی است که در شورای چهارم انجام شد.

عضو شورای شهر رشت با تاکید بر اینکه شهر رشت نیازمند آرامش است، افزود: از استاندار گیلان به جهت همراهی های خود در راستای تحقق برنامه ها و اهداف در نظر گرفته تشکر میکنم.

وی از همه همکاران شورا و شهرداری و تمام شهروندان رشت طلب حلالیت کرد و گفت: یکی از مشکلات فعلی و بزرگ فقدان مدیریت یکپارچه شهری است و ان شاالله به زودی شاهد برطرف شدن این معضل باشیم.

قدردانی از سه سرپرست و دو شهردار / ان شالله در چهارسال بعد رشت برتر را تحویل دهیم

همچنین در این مراسم احمد رمضانپور نرگسی منتخب شورای پنجم رشت با قدردانی از سه سرپرست و دو شهرداری که طی ۴ سال گذشته سکان مدیریت شهری را برعهده داشتند اظهار کرد: امیدواریم برنامه هایی را که در چهارسال دوره چهارم شورا فرصت انجام آن نشد بتوانیم با همدلی و همکاری در این دوره انجام دهیم و نقاط ضعف آنها را به نقاط قوت تبدیل کنیم.

رمضانپور با بیان اینکه امیدواریم در طول این چهارسال همه ما با عشق کار کنیم، تصریح کرد: انتخابات شوراها سیاسی است اما مهم این است که در شورا تفکر سیاسی نداشته باشیم و اگر اینگونه باشد آفتی در عرصه توسعه شهری برای خدمت خواهد بود.

وی ادامه داد: بنده از پارلمان کشوری به پارلمان شهری وارد شدم و این عناوین مرا راضی نمیکند و آنچه که مرا راصی خواهد کرد خدمت صادقانه و لبخند رضایت مردم شهرم است.

عضو شورای پنجم رشت در پایان گفت: ما می‌خواهیم شورای پنجم یک شورای تخصصی باشد و ان شالله در چهارسال بعد رشت برتر را تحویل دهیم.

در جلسه تجلیل از اعضای شورای چهارم و پاسداشت شورای پنجم محمدحسین واثق کارگرنیا، عباس صابر، مظفر نیکومنش نودهی، محمود باقری خطیبانی، فرهاد شوقی، موسوی روزان، حجت جذب، اسماعیل حاجی پور، مسعود کاظمی، رضا جمشیدی، امیرحسین علوی، رضا رسولی، حامد عبداللهی، فرهام زاهد، احمد رمضان پور نرگسی، محمدحسن عاقلمنش، فاطمه شیرزاد، فرانک پیشگر و سرپرست شهرداری رشت به همراه جمعی از مدیران شهرداری حضور داشتند.

Share