کارگرنیا مطرح کرد: مسئولیت ترافیک شهر برعهده راهنمایی و رانندگی است

اکثر چهارراه‌های شهر رشت توسط سربازان و افراد غیرمتخصص مدیریت می‌شود

عضو کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی رشت گفت: مسئولیت مباحث ترافیکی بر عهده راهنمایی و رانندگی است اما متأسفانه شرایط به سمتی در جریان است که در رشت مسئولیت ترافیکی را جزو وظایف شهرداری می‌دانند و این موضوع صحیح نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، محمدحسین واثق کارگرنیا  با اشاره به اینکه راهنمایی و رانندگی در اکثر چهارراه‌های شهر رشت توسط سربازان و افراد غیرمتخصص مدیریت می‌شود اظهار کرد: در خصوص مرکز کنترل ترافیک شهر باید یکسری زیرساخت توسط شهرداری رشت فراهم می‌شد و این کار صورت گرفته اما متأسفانه راهنمایی و رانندگی در این خصوص همراهی لازم را ندارد.

واثق کارگرنیا افزود: مرکز کنترل ترافیک یک امتیاز برای راهنمایی و رانندگی محسوب می‌شود و درحالی‌که شهرداری رشت هزینه‌های هنگفتی جهت راه‌اندازی این مرکز هزینه کرده است متأسفانه راهنمایی و رانندگی درگرفتن گذرواژه مربوط به دوربین‌های ثبت  تخلف اقدام  نمی‌کند و این موضوع موجب تأخیر در بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک رشت شده است.

کارگرنیا با اعلام اینکه باید این موضوع باید به استاندار اطلاع داده شود تصریح کرد: باید در مقابل این کم‌کاری‌ها برخورد قاطعانه صورت  بگیرد.

عضو کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای رشت در خصوص وضعیت نامطلوب خیابان شریعتی نیز خاطرنشان کرد: مدتی است این خیابان هرروز دستخوش تغییرات ظاهری وبی مورد است.

کارگرنیا افزود: یک روز سطح خیابان را گلدان می‌گذارند و روز دیگر گلدان‌ها را جمع‌آوری و کاتر قرار می‌دهند.

وی با اعلام اینکه این اقدامات غیرقابل‌توجیه است گفت: باید این موضوع بررسی و از تکرار آن جلوگیری شود.

این عضو کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای رشت در خصوص توزیع ناعادلانه خدمات شهرداری رشت در برخی از محلات تصریح کرد: برخی از درخواست‌ها به جهت ارتباطات در شهرداری رشت در حال انجام است و این موضوع موجب انتقاد شهروندان نسبت به شورا و شهرداری شده است.

کارگرنیا افزود: اجرای آسفالت در برخی از محلات موجب اعتراض ساکنین مناطقی شده که محلات مورد سکونتشان سال‌هاست فاقد آسفالت می‌باشند و امیدوارم در ارائه خدمات به شهروندان تلاش نموده و شائبه‌ها برطرف شود.

 

Share