در این مملکت مسئول کیست؟

گلایه نماینده اصولگرای مجلس از ناله زدن دائمی مسئولان

محبی‌نیا،‌ از نالیدن مسئولان و سران سه قوه گله کرد،‌ گفت: رئیس قوه قضائیه، رئیس مجلس و رئیس جمهور،‌وزیر و نماینده مجلس و… ناله می‌کنند.جل الخالق!یک نفر بگوید در این مملکت مسئول کیست؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خبرآنلاین، جهانبخش محبی نیا نماینده اصولگرای مجلس در جلسه علنی امروز مجلس، در تذکری از نالیدن مسئولان و سران قوا، گله کرد. او که صحبت‌هایش را با شوخی با رئیس مجلس، همراه کرد، گفت:هر روز نمایندگان در نطق و تذکر ناله هایی را سر می‌دهند و قبل از نشست علنی هم آقای دکتر لاریجانی خوب ناله‌ای کرد.(خنده)

محبی نیا افزود: واقع مطلب این است که چه کسی باید به این ناله ها رسیدگی کند؟ آیا مرکزی است که به حرف نماینده ها گوش دهد؟ برخی از مشکلات به روسای قوه باز می‌گردد،‌آقایان روسای قوا این مسائلی که مربوط به شما است در جلسات سران قوا که تشکیل می‌دهید رسیدگی کنید،‌مسائلی به مربوط به رهبری میشود هم به اطلاعشان برسانید، مطمئنا ایشان استقبال می‌کند.

این نماینده مجلس دهم، در ادامه گلایه‌اش از نالیدن مسئولان،‌ تصریح کرد: رئیس قوه قضاییه، رئیس مجلس و رئیس جمهور،‌ وزیر و نماینده مجلس و حتی مردم می نالند و آنچه به جایی نمیرسد ناله است. برادران چشم بر واقعیت ها نبندید. امسال را رهبری سال تولید و اشتغال ملی نامیدند، من میگویم نه تولید و نه اشتغال به جایی نرسید. اقتصاد مقاومتی و سیاست های کلان همین سرنوشت را پیدا خواهد کرد. جل الخالق! یک نفر بگوید در این مملکت مسئول کیست؟

Share