فرماندار سیاهکل خبر داد:

پیداشدن جسد جوان غرق شده در سیاهکل+ تصاویر

اسلامی گفت: جسد جوان اهل رشت که در اثر سقوط در رودخانه دیسام سیاهکل غرق شده بودپس از چندین روز واکاوی و جستجو سر انجام در ۱۵ کیلو متری پایین دست از محل وقوع حادثه در روستای کیاسرا از توابع لاهیجان مشاهده گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از همای گیلان، فرماندار شهرستان سیاهکل اظهار داشت: جسد جوان اهل رشت که در اثر سقوط در رودخانه دیسام سیاهکل غرق شده بودپس از چندین روز واکاوی و جستجو  سر انجام در ۱۵ کیلو متری پایین دست از محل وقوع حادثه در روستای کیاسرا از توابع لاهیجان مشاهده گردید.

اسلامی افزود: به محض اطلاع از وقوع حادثه از همان لحظات اولیه با درگیر نمودن اداراتی همچون آب منطقه ای و اداره کل بحران به جسجوی فرد غرق شده پرداختیم.

وی خاطر نشان کرد: با تامین هزینه مالی غواصان بخش خصوصی و یاری جستن از امکانات شهرداری رشت و دیگر دستگاه های ذیربط و همچنین هماهنگی بخشداران و دهیاران دو شهرستان سیاهکل و لاهیجان و پیمایش مسیر سرانجام صبح امروز موفق به یافتن جسد فرد مغروق گردیدیم.

شایان ذکر است این جوان ساکن رشت با ماشین یخچالدار مخصوص حمل مرغ به کشتارگاه پرسفید سیاهکل آمده و مبادرت به گرفتن عکس سلفی از آبشار دیسام نموده بود که بر اثر سقوط در رودخانه جان خود را از دست داد.

Share