حاجتی اظهار کرد:

پس از پایان رقابتها، فصل رفاقتها فرا رسیده است | نوبت مسئولان است که پاسخگوی مطالبات مردم باشند

مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: همه، نتایج انتخابات را بپذیرند، چراکه با اتمام رقابتها، دوره رفاقتها آغاز شده و فرد منتخب، رئیس جمهور همه ملت ایران است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهدی حاجتی در نشست روسای ادارات مناطق استان گفت: با توجه به حضور حدّاکثری مردم در انتخابات، همه باید با پذیرش نتایج انتخابات، رئیس جمهور منتخب را یاری کنند تا بتواند برنامه های خود را اجرا کند.

 

وی خاطرنشان کرد: همه اقشار مختلف در این انتخابات شرکت کردند و پیام خود را عرضه کردند و اکنون نوبت مسئولان است که پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به در پیش بودن فصل تابستان گفت: تابستان فصل برنامه ریزی است و کانون های مختلف در مدارس، نقش مهمی در غنی سازی اوقات فراغت و جهت دهی آنان در کسب مهارت های مختلف زندگی دارند. حاجتی با اشاره به ارسال شیوه نامه تفویض اختیار به مناطق، تصریح کرد: نقل و انتقالات ،سازماندهی و تبدیل وضعیت همکاران، احتساب سوابق و امور بازنشستگی از مواردی هستند که با رعایت شیوه نامه ابلاغی صورت می گیرد.

وی ثبت نام دانش آموزان را یکی از برنامه های مهم آموزش و پرورش دانست و گفت: تشکیل ستادهای اجرایی و نظارتی ثبت نام مدارس و انتصاب مدیران مدارس با رعایت ضوابط شیوه نامه ابلاغی، می تواند موجبات ثبت نام آسان را فراهم کند.

حاجتی با قدردانی از نیروهای خدوم آموزش و پرورش افزود: بدنه آموزش و پرورش از نیروهایی متدین، خوش فکر و متخصص تشکیل شده است و برخی هجمه ها علیه آموزش و پرورش ناجوانمردانه و غیر اخلاقی است.

وی در پایان گفت: تمام برنامه های آموزش و پرورش بر اساس اسناد بالادستی مانند سند تحول بنیادین و سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری انجام می شود و حاشیه های ایجادشده در زمینه برنامه سند ۲۰۳۰ در عزم راسخ آموزش و پرورش خللی ایجاد نمی کند.

Share