مازیار صیادی مطرح کرد:

رشت از لحاظ درآمد شهری فقیر است | بزرگترین دغدغه من زباله شهر رشت است

صیادی بزرگترین دغدغه خود را زباله شهر رشت دانست و تصریح کرد: امیدوارم فرصتی دست دهد تا کار نیمه تمام دو سال قبل را با زیمنس المان KDV الفا کات بعنوان نماینده کنسرسیوم سرمایه گذاری با حضور در شورا به فعلیت برسانم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مازیار صیادی کاندیدای شورای شهر رشت و مشاور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با بیان اینکه رشت از لحاظ درآمد شهری فقیر است، گفت: هنوز رشد افسار گیسخته حاشیه نشینی در رشت ادامه دارد و تکدی گری، تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی بودن، دست فروشی و ارتزاق کنندکان از ظروف زباله در شهر رشت رو به گسترش است که این ساختار عقب مانده نمی تواند تداعی گر یک مدیریت عقلانی باشد.

وی ادامه داد: بجای ایجاد سازه‌های تولید ثروت و شغل و در قبال آن توسعه شهری، مبادرت به نقش و نگار و ایجاد فضای گل و بلبل می کنیم آن هم به قیمت متلاشی کردن بازار ۱۵۰ ساله شهر رشت و اینجاست که مدیریت متکبرانه و تک روی نمود عینی پیدا می کند.

مشاور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان افزود: ابتدا باید اقدام به ایجاد نهادها و کانونهای تولید ثروت و ایجاد اشتغال پایدار کنیم تا در نهایت به سوی توسعه حقیقی شهر گام برداریم.

 بزرگترین دغدغه من زباله شهر رشت است

مبتکر طرح بازیافت زباله در استان گیلان بزرگترین دغدغه خود را زباله شهر رشت دانست و تصریح کرد: امیدوارم فرصتی دست دهد تا کار نیمه تمام دو سال قبل را با زیمنس المان KDV الفا کات بعنوان نماینده کنسرسیوم سرمایه گذاری با حضور در شورا به فعلیت برسانم.

 کارشناس ارشد حقوق عمومی دغدغه دیگر خود را معضل ترافیک عنوان کرد و افزود: ترافیک آرامش را از شهروندان سلب نموده است.

انتخاب روحانی یک انتخاب هوشمندانه و عقلانی است

صیادی با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: انتخاب روحانی یک انتخاب هوشمندانه و عقلانی است که منافع ملی و بین المللی را تضمین می کند.

رئیس ستاد انتخاباتی ایت هاشمی رفسنجانی در شهرستان رشت با بیان اینکه انتخاب روحانی ما را از خطر یک جنگ و اتحاد قدرتهای بزرگ علیه ایران رهانید، تصریح کرد: قطعا آحاد مردم و اصلاح طلبان این استراتژی را مد نظرخواهند داشت.

کاندیدای شورای شهر رشت همچینین ادامه داد: با انتخاب روحانی عملا تداوم پروسه اصلاحات را خواهیم داشت.

Share