بر اساس اعلام پایگاه استنادی علوم جهان اسلام

دانشگاه گیلان در جمع دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی یک درصد برتر دنیا

بر اساس اعلام پایگاه استنادی علوم جهان اسلام و آخرین اطلاعات کسب شده از پایگاه شاخص های اساسی علم آی.اس.آی، دانشگاه گیلان با کسب جایگاه نهم در بین دانشگاه های جامع با تعداد ۳۲۰۰ مدرک در ESI، به همراه ۴۴ دانشگاه و موسسه تحقیقاتی ایران در جمع یک درصد برتر دنیا قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، بر اساس اعلام پایگاه استنادی علوم جهان اسلام  (ISC) و آخرین اطلاعات کسب شده از  پایگاه شاخص های اساسی علم آی.اس.آی (ISI-ESI)، دانشگاه گیلان با کسب جایگاه نهم در بین دانشگاه های جامع با تعداد ۳۲۰۰ مدرک در ESI، پس از دانشگاه رازی به همراه ۴۴ دانشگاه و موسسه تحقیقاتی ایران در جمع یک درصد برتر دنیا قرار گرفت.

دکتر محمدجواد دهقانی، سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) اظهار داشت: این پایگاه فهرست دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی برتر را هر دو ماه یکبار روزآمد می نماید و به معرفی دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی یک درصد برتر دنیا می پردازد. رشد کیفیت تولیدات علمی کشور مهمترین عامل افزایش تعداد دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور در جمع موثرترین های دنیا می باشد و از مهمترین عوامل دستیابی به مرجعیت علمی به عنوان اولین بند از سیاست های کلان علم و فناوری ابلاغی توسط مقام معظم رهبری است.

Share