در نشست خبری ستاد انتخاباتی روحانی در رشت مطرح شد

از اعلام بزرگترین رقیب روحانی در انتخابات تا انتقاد از حضور مسئولین در استقبال از قالیباف

راستی گفت: در مناطرها شاهد بودیم که چه حرفهایی به دروغ گفته شد. در برابر اینها نباید سکوت کرد هر فرد باید یک ستاد تشکیل دهد. بزرگترین رقیب روحانی عدم حضور مردم در انتخابات است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نشست خبری ستاد انتخاباتی روحانی در رشت عصر امروز برگزار شد.

در این نشست صفری سخنگوی ستاد روحانی در رشت گفت: جمهوری اسلامی تفاوت آن با بقیه نظام ها در دنیا انتخابات آن است. چون انتخابات نشانگر شور و شعور یک ملت را نشان میدهند و باید همگی برای تعیین سرنوشت کشور خود به پای صندوق ها برویم.

این استاد دانشگاه گفت: مردم باید به صندوق ها اعتماد کنند و امید داشته باشند. حضور حداکثری مردم در انتخابات نشان گر قدرت مردمی ایران است.

بزرگترین رقیب روحانی عدم حضور مردم در انتخابات است

در ادامه نشست اسحاق راستی رییس ستاد روحانی در رشت گفت: انتخابات پیش رو حادثه بزرگی است که در کشورمان رقم میخورد. ما نمیتوانیم بی تفاوت باشیم. ما دو راه داریم یا باید به عقب برگردیم یا باید با آقای روحانی همراهی کنیم.

وی کفت: با در خانه تشستن تقدیر کشور رقم نمی‌خورد. اگر بنشینیم و به پای صندوق های رای نرویم همان تقدیری برای کشورمان رقم خواهد خورد که در سال ۸۴ انجام شد.

راستی افزود: با مشارکت بالا در انتخابات بی شک ۷۰ درصد دکتر روحانی در همان دور نخست پیروز انتخابات خواهد بود. البته نباید بیخیال باشبم که ایشان رای می آورد و دیگر تلاش نکنیم و همین سبب افت خواهد شد.

این فعال سیاسی گفت: بی تفاوتی ما یعنی یک فرد انحصار طلب بر سر کار بیاید و ایران به سوریه و عراق تبدیل خواهد شد.

راستی گفت: بسیاری تلاش میکنند که آقای روحانی رییس جمهور نشود و برای اینکار به دروغ متوسل میشوند. در مناطرها شاهد بودیم که چه حرفهایی به دروغ گفته شد. در برابر اینها نباید سکوت کرد هر فرد باید یک ستاد تشکیل دهد. بزرگترین رقیب روحانی عدم حضور مردم در انتخابات است.

رئیس ستاد روحانی در رشت به انتخابات شورای شهر هم اشاره کرد و گفت: بر روی لیستی که داده شد نقد دارم اما به خاطر برخی ملاحظه ها از بین اصلاح‌طلب ها به یک اجماعی رسیدیم و لیست امید را ارائه دادیم. و انطور هم شنیده ام از امشب قرار است برنامه های مشترکی را برپا کنند.

راستی گفت: همیشه میگویند شهر نیاز به ادمهای پاک دست دارد. کسی باید بیاید که اهل رانت نباشد. اگر شورای خوب و افراد مناسب انتخاب نشوند این شهر است که ضرر خواهد کرد.

انتقاد سجودی از حضور برخی مسئولین در استقبال از قالیباف

در ادامه سهیل سجودی نایب ریس ستاد روحانی در رشت گفت: ستاد مرکزی رشت اولین ستاد انتخاباتی بود که در گیلان افتتاح شد. و در آن ۱۱ مراسم سخنرانی انجام شده و در چند روز آینده سخنرانی ها انجام میشود.

وی افزود: اتفاقاتی که در ۴ سال افتاد شاید برای ما پیام هایی داشت. قبول دارم که مسیر آرمانی نبود اما از ۸ سالی ما را فاصله داد که هنوز هم اثرات آن را در مناظره ها می‎بینیم. افرادی از مستضعفین حرف میرنند که در مقابل تخلفات که در سال هشت سال رخ داده بود سکوت کرده و هزینه زیادی را به کشور وارد کردند.

سجودی با بیان اینکه افتخار میکنم یک اصلاح‎طلب هستم گفت: افتخار می‎کنیم که  ورزشکان و هنرمندان از ما حمایت می‎کنند و این جریان عقلانیت است.

وی گفت: نگرانم از مسوولینی که در مراسم استقبال قالیباف بودند. اگر قرار است به دیدار میهمانها بروند باید به استقبال همه بیایند نه اینکه دو رنگ کار کنند و یکی به میخ و یکی به نعل زدن بزنند.

Share