حجت الاسلام ملائكی؛

۵۷۵ نفر از مردم تالش در ۶ مسجد این شهرستان معتکف شدند

وی آمار خواهران شرکت کننده را ۲۳۳ نفر اعلام کرد که در ۵ مسجد این شهرستان معتکف شدند. وی همچنین گفت: در طول مدت ۳روز اجرای این ایام، برنامه های فرهنگی و مذهبی از قبیل سخنرانی، گفتمان دینی، مسابقه خطبه متقین نهج البلاغه برای شرکت کنندگان اجرا شد. اعتکاف شامگاه امروز جمعه پایان یافت.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام حسن ملائکی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تالش با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف ماه رجب در مساجد شهرستان تالش گفت: ۵۷۵ نفر از مردم تالش در ایام البیض در ۶ مسجد این شهرستان معتکف شدند.

ملائکی از استقبال جوانان و نوجوانان از این مراسم خبر داد و تصریح کرد: میانگین سنی شرکت کنندگان نشان می دهد تنها ۲۰ درصد شرکت کنندگان از سنین بالا هستند.

وی اضافه کرد: مساجد جامع و صاحب الزمان شهر تالش، مساجد جامع لیسار، حویق، شیرآباد و اسالم میزبان معتکفین در این مراسم مذهبی بودند.

ملائکی آمار خواهران شرکت کننده را ۲۳۳ نفر اعلام کرد که در ۵ مسجد این شهرستان معتکف شدند و افزود: در طول مدت ۳روز اجرای این ایام، برنامه های فرهنگی و مذهبی از قبیل سخنرانی، گفتمان دینی، مسابقه خطبه متقین نهج البلاغه برای شرکت کنندگان اجرا شد. اعتکاف شامگاه امروز جمعه پایان یافت.

Share