ثبت نام ۳۶ نفر داوطلب انتخابات شوراها در شهرستان بندر مرزی آستارا

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا از ثبت نام ۳۶ نفر برای حضور در انتخابات شورا هادر شهر و روستای این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا از ثبت نام ۳۶ نفر برای حضور در انتخابات شورا هادر شهر و روستای این شهرستان خبر داد.
یونس رنجکش در حاشیه بازدید از دبیرخانه اجرایی حوزه انتخابی شهرستان آستارا افزود: این داوطلبان شامل ۱۱ نفر در حوزه انتخابیه شهر آستارا و ۳ نفر برای حوزه انتخابیه شهر لوندویل می باشد.
وی ادامه داد: تعداد داوطلبان در حوزه ی انتخابیه روستایی در بخش مرکزی۱۳نفر ودر بخش لوندولیل نیز ۴ نفر است.
وی با اشاره به اینکه مهلت قانونی ثبت نام انتخابات تا ششم فروردین ماه می باشد از داوطلبان خواست تا ثبت نام را به روز های پایانی منتهی نکنند.
فرماندار آستار اظهار داشت: هیات های اجرایی شهر وروستای این شهرستان در آستارا و دوبخش مرکزی و لوندویل نیز در مدت قانونی تشکیل شده است وهیچ مشکلی برای روند انتخابات در این شهرستان وجود ندارد.
وی ادامه داد: پس از ثبت نام داوطلبان و دریافت پاسخ استعلام ها بر اساس قانون، کار رسیدگی به صلاحیت داوطلبان آغاز خواهد شد و نیز برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری را از اولویت های فرمانداری در آستارا ذکر کرد و اظهار داشت تمام تلاش خود را برای بستر سازی های لازم در مسیر تحقق مطالبه مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری برای مشارکت حداکثری در انتخابات خواهیم کرد.
وی تاکید کرد: هیچ رفتار فرا قانونی در مسیر بررسی صلاحیت داوطلبان اتفاق نخواهد افتاد و هیات های اجرایی روند قانونی را طی خواهند کرد تا مردم با‌ اعتماد کامل به مجریان انتخابات نمایندگان خود در شوراهای اسلامی را انتخاب نمایند.

Share