نماینده ولی فقیه در گیلان؛

توجه به معیشت مردم انکارنشدنی است | مردم باید برای کاهش جرایم به پلیس کمک کنند

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: توجه به معیشت مردم در سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» اهمیتی انکارنشدنی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی بعد از ظهر امروز در دیدار با سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده و جمعی از کارکنان انتظامی گیلان با اشاره به اینکه توجه به دنیا و آخرت از ویژگی‌های دین مبین اسلام است اظهار کرد: تعالی روح و تامین مایحتاج معنوی برای جهان ابدی نباید موجب فراموش کردن نصیب دنیوی شود.

وی آراستگی ظاهری، شادی و نشاط را از ویژگی‌های فرد مؤمن عنوان کرد و افزود: اسلام عید ایرانی را به عنوان یک سنت حسنه پذیرفته و رعایت تقوا، حجاب و ادب از ضرورت‌ها در آغاز سال جدید است ضمن اینکه پوشیدن لباس نو باید نشان‌دهنده تغییر درونی مردم در سال جدید باشد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه تلاش پلیس برای از بین بردن بی‌اخلاقی‌ها خستگی‌ناپذیر است، تصریح کرد: تمام مردم باید برای کاهش چشمگیرتر جرایم و ناهنجاری‌ها به پلیس کمک کنند.

قربانی ابراز امیدواری کرد سال جدید، سال امنیت در سایه ولایت مقام معظم رهبری باشد و گفت: تمام آحاد جامعه باید برای برقراری امنیت احساس وظیفه بیشتری کنند.

وی با تأکید براینکه توجه به معیشت مردم در سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» اهمیتی انکارنشدنی است، بیان کرد: بهترین دعا برای آغاز سال ۹۶ ظهور حضرت مهدی (عج) است.

Share