بر اساس پیش بینی وضعیت هوا

افزایش ابر و بارش پراکنده باران در گیلان تا سه روز آینده

نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی کم و بیش ناپایدار در منطقه است که بر این اساس گاهی افزایش ابر، وزش باد و بارش پراکنده باران طی ۷۲ ساعت آینده پیش بینی می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از افزایش ابر، وزش باد و بارش پراکنده باران در استان تا سه روز آینده خبر داد.

مازیار غلامی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی کم و بیش ناپایدار در منطقه است که بر این اساس گاهی افزایش ابر، وزش باد و بارش پراکنده باران طی ۷۲ ساعت آینده پیش بینی می شود.
وی آسمان امروز گیلان را کمی ابری تا نیمه ابری، وزش باد (بعضی نقاط شدید) ، گاهی ابری و مه آلود، بارش پراکنده باران (بویژه عصر و شب) عنوان و برای فردا (چهارشنبه) نیز آسمان را کمی ابری تا نیمه ابری ، بعضی نقاط ابری و مه آلود، وزش باد، بارش پراکنده باران پیش بینی کرد.
غلامی بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته را با ۲۹ درجه مربوط به لاهیجان و کمینه دما را با هفت درجه مربوط به جیرنده ذکر کرد.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان همچنین بیشینه و کمینه دمای شهر رشت در شبانه روز گذشته را به ترتیب ۲۲ و ۱۰ درجه عنوان کرد.

Share