اسحاق جهانگیری:

اصرار گروه ها و اشخاص باعث شد برای ریاست جمهوری ثبت نام کنم

رای ثبت نام در انتخابات دوره های گذشته هم تا درب وزارت کشور امدم اما منصرف شدم. اینبار اصرار دوستان و شخصیت های اصلاح طلب و رایزنی ها با برخی افراد، باعث شد برای ثبت نام اقدام کنم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون اول رییس جمهور اعلام کرد که اصرار گروه ها و اشخاص باعث شد در لحظات پایانی ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری بیایم.

به نقل از ایسنا، اسحاق جهانگیری پس از ثبت نام در انتخابات گفت: ملت است که با انتخاب خود تمایل به دیدگاه های عرضه شده را میگوید.

وی افزود: برای رساندن ایران به جایگاه واقعی در منطقه و ایران هیچوقت شرایط آنقدر مهیا نبوده است.

وی خاطرنشان کرد که آنچه امروز بیش از هر چیز برای برون رفت از چالش ها نیاز است وحدت و یکپارچگی و حضور همه گروه ها در صحنه است.

جهانگیری درباره دلیل حضور خود در انتخابات گفت: : تصمیم گیری دشواری بود، دوره های گذشته هم تا درب وزارت کشور آمدم اما منصرف شدم، اینبار اصرار دوستان و شخصیت های اصلاح طلب و رایزنی ها با برخی افراد در همین بعد از ظهر، باعث شد برای ثبت نام اقدام کنم.

معاون اول رییس جمهور گفت: من فکر نمی‌کنم در هیچ مقطعی بعد از انقلاب هیچ رییس جمهور با معاون اول این رابطه نزدیک و دوستانه را داشته باشد.
اقای روحانی هم جایگاه خود را در انتخابات خواهد داشت.

وی با اشاره به انتقادهای مخالفین دولت در مقام توصیه  تصریح کرد: دنیا و پست ها و قدرت آنقدر ارزش ندارد که ارزش های انسانی و اخلاق را زیر پا بگذارد. ما تلاش می‌کنیم نقد خود به برنامه های رقبا را مطرح کنیم، با رعایت اخلاق.

وی تاکید کرد : من و اقای روحانی کنار هم و مکمل هم هستیم.

Share