شهیدی خبرداد

واگذاری بیش از ۳۱ هکتار زمین در شهرک صنعتی آستانه اشرفیه به سرمایه گذاران

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان از واگذاری بیش از ۲۴هکتار زمین صنعتی در شهرک نقره ده و واگذاری ۷و نیم هکتار زمین در ناحیه صنعتی پرکاپشت آستانه اشرفیه ، به سرمایه گذاران خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان از واگذاری بیش از ۲۴هکتار زمین صنعتی در شهرک نقره ده و واگذاری ۷و نیم هکتار  زمین در ناحیه صنعتی پرکاپشت آستانه اشرفیه ، به سرمایه گذاران خبر داد.

احمدعلی شهیدی با بیان واگذاری ۲۴هکتار زمین صنعتی به سرمایه گذاران تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی نقره ده آستانه اشرفیه گفت: با واگذاری این اراضی تاکنون ۶۶ واحد در این شهرک استقرار یافته اند که ۳۴ واحد از آنها در حال بهره برداری هستند.

وی افزود: فعالیت این واحدها برای ۸۵۰نفر اشتغال یراساس پروانه بهره برداری دربرداشته است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان با اشاره به مساحت ۴۴هکتاری این شهرک و تخصبص ۳۱هکتار از اراضی آن برای استقرار واحدهای صنعتی خاطر نشان کرد: هم اکنون بیش از ۴ هکتار از اراضی صنعتی این شهرک آماده واگذاری به سرمایه گذاران است.

شهیدی با بیان انجام مراحل ساخت و ساز تصفیه خانه فاضلاب صنعتی در شهرک صنعتی نقره ده آستانه اشرفیه تصریح کرد: اجرای شبکه گاز رسانی، جمع آوری فاضلاب داخلی شهرک، شبکه روشنایی، توزیع برق ۲۰کیلو ولت، جدول گذاری و کانال جمع آوری آبهای سطحی، ساخت معابر و محوطه سازی، ایجاد فضای سبز و شبکه مخابرات از اقدامات انجام شده در این شهرک است.

وی در ادامه همچنین از واگذاری ۷ و نیم هکتاری اراضی صنعتی ناحیه صنعتی پرکاپشت در شهرستان آستانه اشرفیه خبر داد و گفت: با استقرار ۴۷واحد تولیدی در این ناحیه صنعتی و بهره برداری از۲۳ واحد صنعتی تاکنون برای بیش از ۲۸۶ نفر اشتغال ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان خاطر نشان کرد: شبکه های توزیع برق، آب، گاز، شبکه مخابرات، جمع آوری فاضلاب، ساخت معابر و محوطه سازی و ایجاد فضای سبز از اقدامات زیرساختی انجام شده در این ناحیه صنعتی است.

Share