با حکم حاجتی

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گیلان منصوب شد

در حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان ، سیروس محمدی به سمت معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  مهدی حاجتی در مراسم معارفه معاون جدید آموزش ابتدایی، با اشاره به اهمیت بالای این معاونت کلیدی گفت: آموزش ابتدایی اساس توسعه در آموزش و پرورش است و از مهم ترین ارکان وزارت آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به گستردگی کار در پایه های آغازین ، خاطرنشان کرد: ۱۸۶  هزار و ۱۵۳  دانش آموز  گیلانی در دورترین نقاط استان مشغول به تحصیل هستند و حضور افراد علاقه مند و متخصص در این مقطع تحصیلی ضامن موفقیت آموزش و پرورش است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان اهمیت مطالعات بنیادین و نقش آن در ارتقای حوزه های آموزشی و پرورشی را یادآور شد و تأکید کرد: با برنامه های اصولی و زیربنایی می توانیم به پرورش دانش آموزانی موفق و خلاق ، که در جشنواره های مختلف علمی بدرخشند، امیدوار باشیم.

حاجتی با اشاره به نقش والای مدیران در اجرای درست سیاستهای آموزشی خاطرنشان کرد: نظارت درست متولیان فرهنگی بر اجرای مصوبات آموزشی و براساس اسناد بالادستی می تواند ما را  در رسیدن به افق سند چشم انداز یاری کند. وی در پایان با تشکر از علی حسین زاده در زمان تصدی معاونت آموزش ابتدایی، سیروس محمدی را از مدیران با تجربه دانست که می تواند در این معاونت راهبردی منشأ اثر باشد.

گفتنی است ، توسعه فرهنگ اقامه  نماز و اهتمام به برپایی نماز جماعت ، تقویت شایستگی های اعتقادی دانش آموزان، مسئولیت پذیری همه جانبه و پاسخگویی نسبت به نظارت و ارزیابی بیرونی در راستای سند چشم انداز و گسترش و تأمین همه جانبه عدالت آموزشی از مهمترین مواردی بوده که در حکم انتصاب معاون جدید آموزش ابتدایی گیلان به اجرای آنها تأکید شده است.

Share