آرای کمیته انضباطی فدراسیون در رابطه با بازی سپیدرود و آلومینیوم اراک اعلام شد:

سرمربی و مربی سپیدرود جریمه و محروم شدند | جریمه ۲ میلیونی به علت فحاشی تماشاگران

از سوی نظر محمدی، مربی تیم سپید رود رشت تخلفاتی مبنی بر اهانت به مربی تیم مقابل رخ داد و از سوی داور بازی اخراج شد. وی نیز به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را در خصوص لیگ دسته اول اعلام کرد که به شرح زیر است:

*در دیدار تیم های آلومینیوم  اراک و سپید رود رشت از سوی محمد نیک‌سیرت، مربی تیم آلومینیوم اراک تخلفاتی مبنی بر خروج از محوطه فنی مربوطه و حرکت به سمت سرمربی تیم حریف و اهانت به وی رخ داد. این مربی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

همچنین از سوی نظر محمدی، مربی تیم سپید رود رشت تخلفاتی مبنی بر اهانت به مربی تیم مقابل رخ داد و از سوی داور بازی اخراج شد. وی نیز به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

گفتنی است، علی عشوری، مربی تیم سپید رود رشت به خاطر اعتراض به داور و رفتار زننده که منجر به اخراجش شد، به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.

لازم به ذکر است، تیم آلومینیوم اراک و سپید رود رشت به خاطر فحاشی تماشاگرانشان، هر یک از تیم ها به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

Share