فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان؛

جهان اسلام به عنوان قطب قدرت جهان معرفی شده است | دشمنان قدرت ما را درک کردند

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان در مراسم بیست و چهارمین سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی‌هنری مساجد کشور با بیان اینکه دشمنان امروز مساجد را هدف دادند، اظهار داشت: در دنیا هندسه قدرت متحول شده و جهان اسلام به عنوان قطب قدرت معرفی شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سردار محمدعلی حق‌بین، فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان در مراسم بیست و چهارمین سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی‌هنری مساجد کشور با بیان اینکه دشمنان امروز مساجد را هدف دادند، اظهار داشت: در دنیا هندسه قدرت متحول شده و جهان اسلام به عنوان قطب قدرت معرفی شده است.

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا، وی با اشاره به اینکه مسلمانان در جهان موفق هستند، تصریح کرد: هنر امام این بود که دشمنان را در چشم مسلمانان حقیر کرد.

حق‌بین اظهار کرد: اسراییل را روزی قدرت اول خاورمیانه و جهان میدانستند ولی امروز زیر تقاطع قدرت ما هستند.

وی با بیان اینکه آمریکا کار خطرناکی را با ما شروع کرده است، گفت: آنها باید بدانند آستانه تحمل ما چقدر هست.

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان افزود: امروز هر کس که جهان اسلام در دستش باشد قدرت اول جهان است.

وی با اشاره به اینکه خط دشمنان را در غرب آسیا شکستیم، تصریح کرد: دشمنان قدرت ما را درک کردند زیرا اگر این طور نبود پس از هشت سال دفاع مقدس به ما حمله می کردند ولی این کار را نکردند زیرا متوجه شدند در کجا هستیم.

سردار حق‌بین اظهار کرد: دشمنان از قدرت ما می ترسند و ما باید با اتحاد مقابل آنها ایستادگی نماییم.

وی با بیان اینکه دشمنان با پول قصد پیروزی در سوریه را دارند، افزود: آنها مجبور شدند با هزینه های بیشتر و این بار با داعش برگردند زیرا دیگر ابزار و نقشه هایشان ناکارآمد شد.

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه باید از حریم کشور و دین دفاع نماییم، اظهار کرد: حریم دین جایی است که هر جا فریاد مسلمانی را که می شنویم به یاری برسیم.

وی اظهار کرد: امروز دشمن با طراحی‌ مسیرها می‌خواست جنگ شیعه و سنی را راه بیندازد اما علما و رهبری این را مدیریت کردند و رهبری فرمودند این جنگ بین شیعه و سنی نیست بلکه جنگ بین کفار و اسلام است.

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان در پایان با اشاره به اینکه روز ۹ آبان ۹۵ حلب از دست رفته بود ولی خدا به ما کمک کرد تا آن را پس گرفتیم، گفت: خدا می خواهد انقلاب و دین پاربرجا بماند.

Share